Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon leest meldingen uit

(Onderwerp aangemaakt op: 19-08-2023 10:49 PM)
496 Weergaven
rehankhan
Journeyman
Opties

Dit is nu al een week of zo aan de gang. Ik heb een game genaamd "The Battle Cats" en ik heb er meldingen van ontvangen. Maar mijn telefoon heeft ze automatisch hardop voorgelezen met de stem van de standaard Bixby. Ik heb geprobeerd de game te verwijderen, en toen heb ik hem vandaag opnieuw geïnstalleerd, en de meldingen kwamen aan en hij las ze opnieuw voor. Hoe los ik dit op???? Is dit een probleem binnen het spel The Battle Cats? Ik dacht ik vraag het ook hier. Ik wil niet dat het schreeuwt: "GAMATOTO IS TERUGGEKEERD!" Midden in de klas. Help me dit op te lossen.

Ik heb een Samsung A53 5G, android 13, gekocht in Nederland.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @rehankhan, goedemorgen,

Heb je ook de instellingen van je app al eens doorgenomen? Je kan dan vaak ook de geluidsmeldingen uitschakelen van de app zelf 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ga eens naar instellingen van de telefoon > toegankelijkheid. Hier staan verschillende opties. Gesproken assistentie, gehoorverbeteringen. Staan hier dingen aan? Controleer dat even.

Je kunt ook kijken of je een bixby routine aan hebt staan toevallig of dat 1 van je assistenten staat ingesteld om meldingen voor te lezen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
rehankhan
Journeyman
Opties
Hallo. Dank u voor uw bezorgdheid. Ik ben doorgegaan met uw ideeën, en geen van hen leek te werken. Ik heb ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar hij begon ze gewoon weer hardop voor te lezen, dus ik heb nog steeds geen manier gevonden om het te stoppen. onlangs sprak het de melding weer hardop uit .. 😕
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Gebeurd het enkel bij deze app of bij meerdere apps?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
rehankhan
Journeyman
Opties
Ja, het gebeurd alleen met dit app (The Battle Cats).
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @rehankhan, goedemorgen,

Heb je ook de instellingen van je app al eens doorgenomen? Je kan dan vaak ook de geluidsmeldingen uitschakelen van de app zelf 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes