op 27-12-2024 05:53 PM
Goedemiddag,
Ik heb onlangs een nieuwe A55 gekocht en deze gebruiksklaar gemaakt.
Gisteren ineens de vraag op een code in te voeren van minimaal 4 tekens waarvan ook minimaal 1 letter! Deze vraag verrast me omdat ik dit met mijn vorige telefoons nooit gehad heb. Als er iets ingevoerd moest worden dan was het een 4 cijferige pin code of een patroon of een vingerafdruk of zo. De bij mij bekende ww die ook bestaan uit een code van cijfers en letters van Samsung of Google werken ook niet dus ik ben een beetje radeloos wat nu te doen.
Inmiddels diverse codes geprobeerd en de wachttijd is opgelopen tot 2 uur.
Kan iemand mij op pad helpen welke code ze bedoelen en of ik die ergens kan vinden of dat dan toch evt via een harde reset alsnog opnieuw in kan voeren?
Hoor het graag.
op 27-12-2024 06:11 PM
op 27-12-2024 06:54 PM
Avond,
Ja dat weet ik eigenlijk voor 99% zeker, anders was het me wel opgevallen en had ik de code voor mijzelf genoteerd. Temeer omdat het mi om een voor mij afwijkende code gaat met 1 letter en dan evt cijfers, dat ben ik niet gewend nl.
Als je een handleiding hebt voor een factory reset dan stuur die even door dan kijk ik of ik dat ga doen.
Maar ook dan zit ik met het feit dat hij na 72 uur een code vraagt, waar moet je die code dan aanmaken?
Hoor het graag.
op 27-12-2024 06:56 PM
op 27-12-2024 06:58 PM
Oke dan zal ik dat eens proberen en laat ik je weten of het idd is gelukt.
Bedankt alvast voor nu. Gr