Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Splinternieuw A25 5G in boot loop

(Onderwerp aangemaakt op: 18-05-2024 09:10 PM)
439 Weergaven
Sypheron
Journeyman
Opties

Ik heb vanmiddag een A25 5G toestel gekocht, maar deze komt vanaf het moment van aanzetten helaas in een boot loop. Kan ook niet in het recovery scherm komen. Na een tijdje prompt hij zelf dat het toestel niet op kan starten. Geeft dan de optie om de cache partitie te wipen. Dit geprobeert. Daarna start hij door naar het scherm: One UI Optimizing Apps 100% en blijft hij daar weer in hangen en loopen. Hoe nu verder?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Sypheron
Journeyman
Opties
Even een update: Mediamarkt heeft het toestel netjes omgeruild, het nieuwe toestel werkt gelukkig wel correct en onze zoon heeft deze mee kunnen nemen op zijn schoolreis naar Engeland. Bedankt voor alle reacties!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Het beste wat je kunt doen is gelijk terug naar de verkoper gaan. Hun moeten dit oplossen. Waar is het gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Sypheron
Journeyman
Opties
Bij Mediamarkt. Maar ik zie de bui al hangen dat ze hem op willen gaan sturen. Mijn zoon heeft gewoon een werkende telefoon nodig voor zijn buitenlandreis aanstaande dinsdag.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heel vervelend. Teruggaan laten zien dat het niet werkt en je geld terug eisen. En dan bij een andere winkel een telefoon halen.
Sypheron
Journeyman
Opties
Dank je wel voor je reacties! Ik ga morgen wel even kijken wat ze kunnen doen.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik hoop dat het goedkomt😁
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Sypheron,

Bedankt voor jouw bericht. Is het gelukt om jouw verkoper te contacteren hierover?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Oplossing
Sypheron
Journeyman
Opties
Even een update: Mediamarkt heeft het toestel netjes omgeruild, het nieuwe toestel werkt gelukkig wel correct en onze zoon heeft deze mee kunnen nemen op zijn schoolreis naar Engeland. Bedankt voor alle reacties!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Sypheron,

Ik wens jouw zoon nog veel plezier met zijn A25 en een leuke schoolreis!

Met groet,

Ajay

Community Manager