Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Software update

(Onderwerp aangemaakt op: 19-08-2022 11:28 PM)
710 Weergaven
Pietjuh
Journeyman
Opties
Hallo,
Mijn Samsung galaxy A03 stopt bij 25% van de softwareupdate, en krijg de melding om contact op te nemen met een servicecentrum van Samsung. 
Telefoon werkt verder prima. 
Wie weet wat te doen ?

Vriendelijke groet 
Pieter. 
0 Likes
Spring naar oplossing
14 Antwoorden
maddy1993
Journeyman
Opties
Wel heel vreemd dat na de update het ineens drama is. En bij me zus trekt hij hem juist leeg precies na de update. Niet geprobeerd in veilige modus omdat als ik hem later weer opnieuw opstart hij het wel doet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Een software update is juist uitgebracht om de gebruikerservaring te verbeteren, ze worden ook uitvoerig getest door mijn collega's van de R&D afdeling. Wellicht dat het installeren van de update niet helemaal goed is gegaan.

Test het toestel eens uit in de Veilige modus, zo kan je het één en ander uitsluiten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_6OiCJIm
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem,  genoeg ruimte, backups gemaakt en fabrieksinstellingen, niets, geprobeerd in de veilige modus, ook niets. Zit niets anders op dan samsung bellen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_6OiCJIm, goedemorgen.

Wanneer je dit ook ervaart in de Veilige Modus en na een reset met een schone installatie, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Pietjuh
Journeyman
Opties
Hallo allemaal,
Het probleem is opgelost.
De update die bleef hangen op 25% verdween op enig moment uit mijn telefoon.
Vanmiddag stond er een nieuwe update, deze installatie verliep probleemloos.
Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Groetjes Pieter.