Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartphone A54 defect 2 x binnen 6 maanden

(Onderwerp aangemaakt op: 16-11-2023 04:10 PM)
252 Weergaven
Members_tXyJ6aa
First Poster
Opties

Ik heb bericht gekregen dat mijn Samsung A54 voor reparatie buiten de garantie valt, terwijl ik deze in mei j.l. heb aan geschaft.
Er zou niets met de hardware aan de hand zijn, terwijl de stekker voor het opladen geen contact maakt.
Nu moet ik betalen voor een 2e keer defect met een zelfde probleem als de 1e keer, die ook werd ontkend.
Graag zou ik contact over deze gang van zaken willen.
Mvg BG Moed

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_tXyJ6aa, goedemiddag.

Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee. Kan je jouw telefoon wel opladen met een andere oplader? Wanneer het toestel voor een 2e keer wordt opgestuurd en de klacht ook dan niet geconstateerd wordt, zal je een prijsopgave ontvangen om de onderzoekskosten te betalen. Dit staat ook vermeld in het 1e rapport.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Via ophaalservice of naar het Center geweest?
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_tXyJ6aa, goedemiddag.

Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee. Kan je jouw telefoon wel opladen met een andere oplader? Wanneer het toestel voor een 2e keer wordt opgestuurd en de klacht ook dan niet geconstateerd wordt, zal je een prijsopgave ontvangen om de onderzoekskosten te betalen. Dit staat ook vermeld in het 1e rapport.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes