op 16-11-2023 04:10 PM
Ik heb bericht gekregen dat mijn Samsung A54 voor reparatie buiten de garantie valt, terwijl ik deze in mei j.l. heb aan geschaft.
Er zou niets met de hardware aan de hand zijn, terwijl de stekker voor het opladen geen contact maakt.
Nu moet ik betalen voor een 2e keer defect met een zelfde probleem als de 1e keer, die ook werd ontkend.
Graag zou ik contact over deze gang van zaken willen.
Mvg BG Moed
Opgelost! Ga naar oplossing.
17-11-2023 12:00 PM - bewerkt 20-11-2023 08:24 AM
Hi @Members_tXyJ6aa, goedemiddag.
Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee. Kan je jouw telefoon wel opladen met een andere oplader? Wanneer het toestel voor een 2e keer wordt opgestuurd en de klacht ook dan niet geconstateerd wordt, zal je een prijsopgave ontvangen om de onderzoekskosten te betalen. Dit staat ook vermeld in het 1e rapport.
Groeten,
Martijn
op 16-11-2023 05:04 PM
17-11-2023 12:00 PM - bewerkt 20-11-2023 08:24 AM
Hi @Members_tXyJ6aa, goedemiddag.
Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee. Kan je jouw telefoon wel opladen met een andere oplader? Wanneer het toestel voor een 2e keer wordt opgestuurd en de klacht ook dan niet geconstateerd wordt, zal je een prijsopgave ontvangen om de onderzoekskosten te betalen. Dit staat ook vermeld in het 1e rapport.
Groeten,
Martijn