Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart call samsung A52S

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2023 03:13 PM)
435 Weergaven
Kim_84
Apprentice
Opties

Hoi,

Op mijn oude samsung a serie had ik smart call. Ideaal om spam niet op de te nemen. Echter kan ik deze functie niet op mijn nieuwe telefoon vinden. Kan het zijn dat deze er niet op staat? Is een nieuwere versier dus ging er eigenlijk vanuit dat het er automatisch wel op zou staan. 

Groet,

Kim

0 Likes
10 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Open de app Telefoon en ga naar Instellingen > Nummers blokkeren > Spamoproepen en oplichters blokkeren. In Telefooninstellingen is er ook een optie genaamd Beller-id en antispambeveiliging.

Is dit waarnaar je aan het zoeken bent?

Screenshot_20230201_155923_Call settings.jpg

Screenshot_20230201_160027_Call settings.jpg

0 Likes
Kim_84
Apprentice
Opties

Daar ben ik dus naar op zoek. Maar die staat er helaas bij mij niet tussen.

0 Likes
Kim_84
Apprentice
Opties

Die staat er bij mij dus niet tussen  helaas

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Ik heb ook de Galaxy A52s en ik heb 't wel. Echt maf dat je dat niet hebt terwijl je dat op je oude toestel wel had. Ik zou even een foutrapport versturen als ik jou was.
0 Likes
Kim_84
Apprentice
Opties

Dat is inderdaad raar. Ik heb ook geen software update staan dus daar kan het ook niet aan liggen. 

Hoe stuur je een foutrapport? Waar kan ik dat doen. Sorry, ben af en toe echt een leek haha. 

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Je tikt op ondersteuning en scrollt wat omlaag en dan zie je 't wel staan.Screenshot_20230202_100639_Samsung Members_1000002804_1675328799.jpg
0 Likes
Kim_84
Apprentice
Opties

Moet  ik dit op mijn telefoon vinden? Kan het namelijk nergens vinden. 

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Die optie zit in de Samsung members app. Ik heb even een screenshot geplaatst in m'n vorige opmerking.
0 Likes
Kim_84
Apprentice
Opties

Gelukt! Dankje. Ik had de app nog niet. Meteen geïnstalleerd. Hopelijk komt hier wat uit. Mis de functie namelijk wel enorm.