Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenshots A22

(Onderwerp aangemaakt op: 07-08-2023 08:22 PM)
384 Weergaven
RenFer3813
Apprentice
Opties
Zo fijn dat er na de laatste update een knop is gekomen om screenshots te maken. TOP!
Het was eerst een heel gedoe met 2 knoppen indrukken aan de rechterkant als je linkshandig bent. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
xjbx
Voyager
Opties

Hopelijk heb je er wat aan:

Een schermafbeelding met de Samsung A52 maken is eigenlijk heel eenvoudig. Je hoeft hier alleen maar twee knoppen voor in te drukken:

Methode 1

• Druk de aan/ uit toets tegelijkertijd met de volume-omlaag knop in

Tijdens het maken van een schermafbeelding flitst het scherm kort. Mogelijk hoor je ook een sluitergeluid, als van een fototoestel. Vind je het lastig om beide knoppen tegelijkertijd in te drukken? Dan kun je ook gebruik maken van het bekende handgebaar.

Methode 2

• Veeg met de zijkant van je hand over het scherm
  • Dit mag van links naar rechts of van rechts naar links

Het maakt dus niks uit naar welke kant je veegt, zolang dit maar horizontaal is. Veeg je met je hand van boven naar onder (of andersom), dan activeer je mogelijk de taakbalk (statusbalk).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
xjbx
Voyager
Opties

Hopelijk heb je er wat aan:

Een schermafbeelding met de Samsung A52 maken is eigenlijk heel eenvoudig. Je hoeft hier alleen maar twee knoppen voor in te drukken:

Methode 1

• Druk de aan/ uit toets tegelijkertijd met de volume-omlaag knop in

Tijdens het maken van een schermafbeelding flitst het scherm kort. Mogelijk hoor je ook een sluitergeluid, als van een fototoestel. Vind je het lastig om beide knoppen tegelijkertijd in te drukken? Dan kun je ook gebruik maken van het bekende handgebaar.

Methode 2

• Veeg met de zijkant van je hand over het scherm
  • Dit mag van links naar rechts of van rechts naar links

Het maakt dus niks uit naar welke kant je veegt, zolang dit maar horizontaal is. Veeg je met je hand van boven naar onder (of andersom), dan activeer je mogelijk de taakbalk (statusbalk).

RenFer3813
Apprentice
Opties
Dat heb ik dus aldoor zo gedaan, maar ik ben linkshandig dus dat was jongleren. Nu is een knop toegevoegd daarvoor, opgelost
0 Likes
RenFer3813
Apprentice
Opties
Sorry@XJBX, ik heb de A22 ipv A52. Heb me vergist in mijn wenskeuze ipv mijn koopkeuze
0 Likes