Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy A71 android 12.

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2022 04:18 PM)
442 Weergaven
arteon
Apprentice
Opties
Galaxy A71 zou in april zijn update krijgen maar het is inmiddels mei en nog steeds geen update naar android 12. Is er iets aan de hand bij Samsung? Want ook voor de kwartaal updates is er abrupt een einde gekomen en belande A71 bij de lijst van half jaarlijks. 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Uitrol is gestart maar nog niet in NL. A toestellen zijn de budget modellen en krijgen hierdoor ook niet voorrang, en al helemaal niet een model van 2020. Als je dat wel wilt zul je een S model moeten kopen, die zijn duurder maar hebben dus ook meer ondersteuning voor snellere software updates enz.

https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ruben_BoZ
Student
Opties
Vandaag heb ik de update naar Android 12 ontvangen op mijn A71. Als je hem nog niet hebt ontvangen, kijk dan eerst in instellingen onder software-update -> downloaden en installeren. Als dat niet het geval is, zul je de update de komende dagen/weken ontvangen. Veel succes!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Uitrol is gestart maar nog niet in NL. A toestellen zijn de budget modellen en krijgen hierdoor ook niet voorrang, en al helemaal niet een model van 2020. Als je dat wel wilt zul je een S model moeten kopen, die zijn duurder maar hebben dus ook meer ondersteuning voor snellere software updates enz.

https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
Ruben_BoZ
Student
Opties
Vandaag heb ik de update naar Android 12 ontvangen op mijn A71. Als je hem nog niet hebt ontvangen, kijk dan eerst in instellingen onder software-update -> downloaden en installeren. Als dat niet het geval is, zul je de update de komende dagen/weken ontvangen. Veel succes!
arteon
Apprentice
Opties
Ik heb 'm nu ook ontvangen. Bedankt voor t berichtje.
RobertvL
First Poster
Opties

Ik heb een probleem met het updaten van mn a71. Ik zag tot mijn schrik dat deze nog Android 10 draait met een firmware uit 2020. Maar tot mijn verbazing vindt het toestel helemaal geen updates. Hij geeft aan dat er geen updates zijn. Ik heb na wat lezen in fora geprobeerd om het via Samsung Switch op te lossen, maar die geeft ook aan dat er geen updates zijn. Hoe los ik dit op?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @RobertvL, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Updates worden voor elke regio op een verschillend moment uitgerold, stuur mij anders een privé berichtje met je IMEI-nummer dan kan ik laten nakijken voor welke regio jouw toestel bedoeld is.  

Ook kan je langsgaan bij één van onze service punten om dit te laten nakijken, kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes