Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy a52 touchscreen werkt niet bij bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2023 02:04 PM)
403 Weergaven
Niels1602
Apprentice
Opties
Het gebeurd met enige regelmaat dat mijn scherm niet reageert op aanraking als ik gebeld wordt. Ik kan dan niet opnemen. Alleen bij gebeld worden gebeurd het. Niet op andere momenten of als ik op mijn telefoon bezig ben in apps zit
0 Likes
6 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Gaat het om de standaard bel app van Samsung of bijvoorbeeld om Whatsapp?

0 Likes
Niels1602
Apprentice
Opties
De standaard bel app van Samsung
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Niels1602 

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Scherm/touchscreen-test. Hoe is het resultaat hier?

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Niels1602
Apprentice
Opties
Dat heb ik gedaan, maar geeft hij geen foutmelding. Het gekke is ook dat het alleen gebeurd als ik gebeld wordt. Mijn scherm licht wel op, ik kan zien wie mij belt, alleen op snipen of wat dan ook op het scherm wordt niet gereageerd.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Wanneer je dit niet ervaart in de Veilige Modus zal dit veroorzaakt worden door een andere app, je kan de apps dan 1 voor 1 verwijderen totdat het issue zich niet meer ervaart. Een andere meer rigoureuze optie is om dan je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Niels1602
Apprentice
Opties
Oké, het vervelende is dat het inderdaad niet iedere keer gebeurd. Maar ik zal eens kijken de komende dagen of ik in veilige modus kan starten en of dat soelaas biedt. Liever idd niet terug naar fabrieksinstellingen😁