Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung dex software.

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2023 09:41 PM)
794 Weergaven
harm77
Student
Opties
Komt deze software ook nog beschikbaar voor de Samsung A54.

Ik zou namelijk mijn telefoon via een docking aan een monitor willen hangen. Zodat ik bepaalde programma's makkelijker kan bewerken via een monitor met muis en toetsenbord. 

Deze software is wel beschikbaar voor de S-series en voor de Samsung Tabs...
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
harm77
Student
Opties
Hi,

Ja dat zag ik. jammer ik gebruik het vrij regelmatig vanuit mijn werk tablet en dat werkt super. Hmmm. Had ik moeten weten toen ik de keuze had tussen dit toestel en een toestel van de s-serie.

Maar goes we overleven het wel...mocht er toch nog een update komen. Ik hoor het graag.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @harm77, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! De DeX-functie is enkel beschikbaar voor onze S-serie telefoons en tablets. Kijk hier voor meer informatie over DeX: https://bit.ly/2xVVaL6

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
harm77
Student
Opties
Hi,

Ja dat zag ik. jammer ik gebruik het vrij regelmatig vanuit mijn werk tablet en dat werkt super. Hmmm. Had ik moeten weten toen ik de keuze had tussen dit toestel en een toestel van de s-serie.

Maar goes we overleven het wel...mocht er toch nog een update komen. Ik hoor het graag.
SaifZoro
Journeyman
Opties
Tegenwoordig niet want ik heb de a54 getest bij de winkels of het Dex maar niet
0 Likes
SaifZoro
Journeyman
Opties
En bij Samsung staat niet de a54
0 Likes
SaifZoro
Journeyman
Opties
Het enige dat ik gek vind is dat de a90 het wel heeft terwijl de a54 veel beter is
0 Likes