Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Agenda.

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2022 04:00 PM)
702 Weergaven
Jeryanmi
Voyager
Opties
Synchroniseren met Outlook werkt niet. 

Outlook.Live.Com/Mail/O/Inbox 

Mobiele Versie Outlook 4.2242.0 (42242813)

Beiden heb ik op mijn Samsung Galaxy A52s, ik vraag mij af of het nodig is?
0 Likes
9 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo Jeryanmi, Heeft u de optie om de agenda in Outlook te synchroniseren ingeschakeld?

Outlook > Instellingen > uw e-mail-ID > Agenda synchroniseren

Nadat u het hebt ingeschakeld, kunt u Outlook inschakelen in Samsung Agenda.

0 Likes
Jeryanmi
Voyager
Opties
Beste Neo001,

Stappen gevolg door jou vermeld,
Er komt een melding-dit email adres is al verbonden met Outlook. Wilt u opnieuw verbinding maken met een andere service?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Hallo, u ziet dit bericht omdat u dat account probeert toe te voegen aan Samsung Agenda. Dat hoef je niet te doen.

Ik zie hetzelfde bericht als jij, wanneer ik probeer de Outlook-e-mail-ID toe te voegen.

Schakel gewoon agendasynchronisatie in Outlook in. Sluit en open Samsung Agenda opnieuw.

Outlook-agenda zou automatisch beschikbaar moeten komen in Samsung Agenda.Screenshot_20221109_204008_Outlook.jpg
0 Likes
Jeryanmi
Voyager
Opties
Oké gA

Oké ga uitvoeren reactie volgt, fijne avond nog.

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Fijne avond! :smiling-face:

0 Likes
Jeryanmi
Voyager
Opties
Beste Neo001

Het lukt mij niet wat heb ik nu gedaan, Samsung agenda uitgeschakeld-Microsoft Edge verwijderd-Outlook verwijderd-opnieuw opgestart-Outlook opnieuw geïnstalleerd-Nu heb ik 1 app Outlook met optie email en agenda. Vraagje in Microsoft Edge was aanwezig Outlook. Live.Com/mail/O/inbox, krijg ik nu in Outlook ook hier de mail van?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Goedemiddag Jeryanmi, als het e-mailaccount hetzelfde is in Outlook Live en in de Outlook-app, dan ja. Als de accounts verschillend zijn, moet u het Outlook Live-account toevoegen aan uw Outlook-app.

0 Likes
Jeryanmi
Voyager
Opties
Beste Neo001,

E.e.a. werkt nu naar behoren met deze situatie ben ik tevreden, vriendelijk bedankt voor je hulp fijne avond en geniet van het weekend.

Met vriendelijke groet,

Jeryanmi
Neo001
Legend
Opties
Graag gedaan. Ik wens jou ook een fijne avond en een prettig weekend!