Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A71 doet raar

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2021 10:12 PM)
699 Weergaven
jahan1
Apprentice
Opties
Dus mijn Samsung A71 doet raar als ik een app open doe naar paar seconden gaat die automatisch sluiten en is bij elke app zo 
Weet iemand wat er is?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Se7n
Hotshot
Opties
System Webview app uitschakelen via instellingen, apps en dan via zoeken de system Webview app van Google zoeken en uitschakelen. De cache legen en gegevens wissen. De telefoon heropstarten, via de play store de app verwijderen en de telefoon opnieuw opstarten. Terug naar de Play Store gaan en de app opnieuw installeren. Het kan zijn dat je deze terug moet inschakelen. Succes ...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
najoangel
Helping Hand
Opties
Is jou toestel geupdate ?
0 Likes
Ni53cole
First Poster
Opties
Ik heb ook a71 en ik heb dat ook en ja is geüpdatet maar elke paar seconde moet ik over scherm vegen dan om terug te kunnen spelen of weet ik wat maar al verschillende na gekeken maar niemand vind het
0 Likes
Ni53cole
First Poster
Opties
En ik krijg in mijn Facebook alles in t Frans weet niet hoe komt maar kan dan meestal niet antwoorden omdat geen klote of geen jota Frans kan ,HOE KRIJG IK TERUG NEDERLANDS AUB? En al bijna jaar ,is niet meer leuk nu om op Facebook te gaan omdat toch niet begrijp ma begrijp niet dat van Nederlands zomaar na Frans kan gaan IK WIL TDRUG NEDEFLANDS HELP ME AUB ???EN AL VELE MAKLS EN DERGELIJKE KEREN GEDAAN MAILS EN GEVRAAGD OVERAL VOOR OPLOSSING EN NOOIT ANTWOORD OF ENIGE RESPONS AUB HDLP ME
0 Likes
najoangel
Helping Hand
Opties
Log in op Facebook in de browser.Klik op het kleine naar beneden wijzende pijltje in de rechterbovenhoek van je scherm (Facebook's menu).Klik op 'Settings'.Kies de 'Language' tab aan de linkerkant van je scherm >> selecteer hier de Facebook taal die jij wilt.

0 Likes
najoangel
Helping Hand
Opties
Zet hem eens volledig uit en herstart hem eens
0 Likes
Gittev
Journeyman
Opties
Ik heb hetzelfde voor met mijn S10 :((! Telefoon laatste update, en al aan en uit gezet. Letterlijk ALLE apps stoppen gewoon en sluiten. Help.. @najoangel
0 Likes
Oplossing
Se7n
Hotshot
Opties
System Webview app uitschakelen via instellingen, apps en dan via zoeken de system Webview app van Google zoeken en uitschakelen. De cache legen en gegevens wissen. De telefoon heropstarten, via de play store de app verwijderen en de telefoon opnieuw opstarten. Terug naar de Play Store gaan en de app opnieuw installeren. Het kan zijn dat je deze terug moet inschakelen. Succes ...
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Hallo @jahan1, @Ni53cole en @Gittev,

Volg het advies van Didtro eens op, ervaren jullie het dan nog steeds?

rsz-846676\
0 Likes