Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A54 laadt niet meer goed op

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2024 09:55 PM)
344 Weergaven
Ankie73
First Poster
Opties

Goedenavond

Toen ik gisteren mijn telefoon gebruikte voor navigatie via Google Maps (telefoon hing aan het raam), kreeg ik een melding van oververhitting. Hierop direct Google Maps gesloten en mijn telefoon met rust gelaten.

Eenmaal thuis wilde ik hem opladen via de Samsung snellader echter zonder resultaat, Hierdoor een andere oplader van een ander merk gepakt en kon opladen echter hij bleef steeds op 27 tot 30% hangen.

Vandaag de telefoon via de computer opgeladen, dat werkt gelukkig wel. Had hiervoor mijn telefoon wel helemaal uitgezet omdat ik merkte dat hij het anders niet deed.

Heb inmiddels diverse laadblokjes om via het stopcontact op te laden geprobeerd maar helaas.

Nu merk ik ook nog eens op dat ik via de USB kabel ook niet de foto's kan overzetten naar mijn laptop wat afgelopen week nog wel ging.

De oplaadpoort is schoon, heb al diverse kabels geprobeerd maar geen resultaat.

Wil anders zaterdag naar het Samsung Center in Breda gaan maar kan daar nu nog geen afspraak maken, wel voor de 15e maar moet dan gewoon werken, zaterdag pas tijd. 

Graag tips voor jullie wat te doen?

Alvast bedankt.

Gr. Ankie

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht en uitgebreide uitleg van de situatie @Ankie73,

Je kan ook e.v. gebruik maken van de ophaalservice. Je bent dan wel jouw toestel voor enkele dagen kwijt. Anders kan je voor het weekend (als je vrij bent dan), langs gaan bij de Samsung Center. Laat weten of het lukt. Zie onderstaande link voor het aanmelden bij onze ophaalservice.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes