Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A54 crasht door SD kaart

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2023 04:11 PM)
1536 Weergaven
mpd1987
Explorer
Opties
Ik heb sinds vrijdag de nieuwe A54 (8gb ram/256gb versie) in huis, maar zodra ik er een SD kaart in doe, loopt de telefoon vast en start ie opnieuw op. Daarna blijft ie in een loop van herstarten hangen, tot ik de SD kaart weer verwijder. Dan werkt de telefoon goed. Het is een Samsung EVO plus MicroSDXC 256 gb
Geheugenkaart klasse A2, U3, V30, UHS-I
Geheugenkaart schrijfsnelheid 120 Mb/s
Geheugenkaart leessnelheid 130 Mb/s

Is iemand bekend met dit probleem? En wat de oplossing zou zijn? Duurste telefoon die ik ooit gekocht heb, maar dit probleem heb ik nog nooit eerder gehad.
Spring naar oplossing
25 Antwoorden
mpd1987
Explorer
Opties
Ik denk ook dat het door zoiets komt. Nee nog niet, dat deed ik altijd op de sd kaart haha. Staat er trouwens nu niet meer op. Zal wel even back up maken. En wat is vervolgens handig om te doen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je een back-up hebt gemaakt van je telefoon en je dit niet ervaar in de Veilige Modus kan je het toestel ook terugzetten naar de fabrieksinstellingen, stel deze vervolgens wel als nieuw in en zet geen back-up terug. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
AnitaL
Explorer
Opties
Is het inmiddels gelukt? Ik wil eventueel de A54 kopen juist omdat deze nog een sd card heeft en ik wil wel zeker weten dat die het dan goed doet!

By the way, is het gewicht (202 gram.exclusief het hoesje) merkbaar zwaar(der)? Daar twijfel ik namelijk nog over, ik heb nu de 157 gram wegende S10. Ik ben nog erg in dubio, S22 of A54...
0 Likes
mpd1987
Explorer
Opties

Is goed, ga ik dat doen. Ik laat weten of het gewerkt heeft.
Oplossing
mpd1987
Explorer
Opties
Het werkt nu goed, nadeel is natuurlijk dat ik nu alles handmatig moet gaan instellen, maar dat neemt alleen wat tijd in beslag. En een nadeel is dat ik niet weet welke app het veroorzaakte haha. Maar misschien dat het goed gaat als die app nu vanaf het begin goed geïnstalleerd is ofzo. Dank voor de hulp in ieder geval!
mpd1987
Explorer
Opties
Het is nu gelukt, lag dus aan mijn eigen apps, had niks met de a54 of de sd kaart te maken.
Ik vind dat ie wel merkbaar zwaarder is, maar vooral omdat er nog een keer hoesje om heen gaat (bij mij in ieder geval). Hangt misschien ook van het hoesje af. Ik zou vooral even langs een winkel gaan om hem even in je hand te hebben. Vind het qua uiterlijk de breedte en dikte van het toestel nog het meest verschillen met mn vorige a52s.