Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A54 crasht door SD kaart

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2023 04:11 PM)
1523 Weergaven
mpd1987
Explorer
Opties
Ik heb sinds vrijdag de nieuwe A54 (8gb ram/256gb versie) in huis, maar zodra ik er een SD kaart in doe, loopt de telefoon vast en start ie opnieuw op. Daarna blijft ie in een loop van herstarten hangen, tot ik de SD kaart weer verwijder. Dan werkt de telefoon goed. Het is een Samsung EVO plus MicroSDXC 256 gb
Geheugenkaart klasse A2, U3, V30, UHS-I
Geheugenkaart schrijfsnelheid 120 Mb/s
Geheugenkaart leessnelheid 130 Mb/s

Is iemand bekend met dit probleem? En wat de oplossing zou zijn? Duurste telefoon die ik ooit gekocht heb, maar dit probleem heb ik nog nooit eerder gehad.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mpd1987
Explorer
Opties
Het werkt nu goed, nadeel is natuurlijk dat ik nu alles handmatig moet gaan instellen, maar dat neemt alleen wat tijd in beslag. En een nadeel is dat ik niet weet welke app het veroorzaakte haha. Maar misschien dat het goed gaat als die app nu vanaf het begin goed geïnstalleerd is ofzo. Dank voor de hulp in ieder geval!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

25 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Staan er nog bestanden op de SD kaart en waar komt deze uit?

Heb je de Sd kaart al eens geformatteerd? 

mpd1987
Explorer
Opties
Goed dat je het vraagt, vergeten erbij te zetten. In eeerse instantie rechtstreeks uit A52s overgezet, met bestanden erop. Nadat dat niet werkte, alles eraf gehaald en sd kaart geformateerd. Blijft hetzelfde gebeuren
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kun je het toestel eens opstarten in de veilige modus met de SD kaart er in? mogelijk kan je hem dan in het nieuwe toestel formatteren en is het hopelijk opgelost. 

mpd1987
Explorer
Opties
Ik heb bovenstaande net geprobeerd, maar uitkomst is hetzelfde. Zodra ik uit de veilige modus ging liep ie weer vast
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
In de veilige modus heb je het probleem dus niet? Dan is de kans groot dat een app het probleem is. Kun je eens kijken welke apps rechten hebben tot je bestanden en dus sd kaart?
mpd1987
Explorer
Opties
Klopt toen had ik het probleem niet. Hoe kan ik dat zien?
0 Likes
mpd1987
Explorer
Opties
Bedoel je deze lijst?Screenshot_20230320_195858_Settings_1000004672_1679338755.jpg
0 Likes
mpd1987
Explorer
Opties
Als ik alles uitschakel, loopt ie nog steeds vast zodra ik de sd kaart erin doe. Heb een andere sd kaart geprobeerd, zelfde verhaal. Dit toestel gaat terug naar de verkoper, omruilen voor een andere. Heel benieuwd of het dan wel werkt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mpd1987, goedemorgen. 

Is het je nog gelukt met de tips van @Moootje? Kan je de SD kaart wel formatteren als je het toestel in de Veilige Modus hebt opgestart? En heb je ook een back-up overgezet van je oude naar je nieuwe telefoon? 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes