Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A53 5G opnieuw opstarten

(Onderwerp aangemaakt op: 04-02-2023 06:00 PM)
2065 Weergaven
EMDreef
First Poster
Opties

Sinds een week gebruik ik een samsung A53 5G. 

Het apparaat blijft geregeld hangen. Daarna start hij spontaan opnieuw op. Gisteren is dat bijvoorbeeld 3 x gebeurd. 

Ook start hij, zonder te blijven hangen, zomaar opnieuw op. In die ene week dat ik het toestel heb is dat zeker 6 keer gebeurd. 

Ervaren nog meer gebruikers dit en hoe lost ik het op ? 

#samsunga53 #s53 #opnieuwopstarten #hangen #restarta53 #startover 

0 Likes
12 Antwoorden
Emms61
First Poster
Opties
Oh heb jij ook deze problemen? Ik heb sinds 2 weken de A53 gekocht! Ik heb er zo spijt van! Voor het eerst telefoon gekocht waar ik geen oordopjes kan gebruiken! En een oplader zonder stekker! Zoekend naar de bluetooth connectie met mijn koptelefoon geen verbinding en het lukt mij niet om de A53 uit te schakelen!!... grrr
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @EMDreef, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling van een een nieuw toestel! Heb je jouw telefoon ingesteld met een back-up vanaf je vorige telefoon? Is het toestel verder up--2date? Geldt dit ook voor je apps? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Emms61, goedemiddag.

Het klopt inderdaad dat er tegenwoordig geen oortjes en oplader meer worden meegeleverd. Is het toestel verder up-2-date? En om wat voor oortjes gaat het? Staan deze wel in pairing modus als je met je telefoon op zoek gaat naar Bluetooth apparaten?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Emms61
First Poster
Opties
Hallo Martijn, ik ben onbekend in de termen zoals pairing modus en ik neem aan als ik een nieuw toestel koop dat het automatisch up to date is! Het gaat er mij om de draadloze headset van Sennheiser een dure headset die gekoppeld kon worden op mijn samsung S8!
Graag toelichten en bedankt voor je reactie!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je een hoofdtelefoon wilt koppelen zal deze in een koppelmodus gezet moeten worden, hoe dat gaat bij Sennheiser durf ik je niet te zeggen en of je hier een app voor nodig hebt is mij ook niet bekend. Je kan hierover het beste even contact opnemen met Sennheiser.

Wat het updates aangaat, ook dit is geen A,B,C-tje en het is heel goed mogelijk dat jouw telefoon nog bijgewerkt dient te worden. Ga naar Instellingen > Software-update, hier zie je staan of er een update beschikbaar is.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Je hebt recht op een deugdelijk toestel dus als de suggesties van Martijn niet helpen gewoon teruggaan naar de winkel en een ander toestel eisen. Tip: Vraag om de Galaxy A52s. Deze is plm een half jaar ouder dan de A53 maar vele malen stabieler omdat er in plaats van Exynos een Snapdragon in zit. En Snapdragon is de allerbeste chip die er is voor mobiele telefoons.
0 Likes
mir72
First Poster
Opties
Ik heb na de laatse update op mn a53 geen 5g meer wat te doen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mir72, goedemiddag.

Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de test voor het Mobiele Netwerk. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

0 Likes
nadina
First Poster
Opties
Heel herkenbaar. Ook bij mij start de telefoon regelmatig opeens opnieuw op. Ik zit nu op zo'n 5 tot 6 keer per dag.
0 Likes