Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A51 is vastgelopen en blijft nu in opstart scherm hangen

(Onderwerp aangemaakt op: 14-07-2021 04:43 PM)
82573 Weergaven
Daniel2051978
Student
Opties

Tijdens normaal gebruik is mijn A51 uitgevallen en wil niet meer opstarten of gaat i.i.g. niet verder dan het Samsung logo. Na een minuut of 2 start de telefoon opnieuw op maar weer van hetzelfde de telefoon blijft hangen.  als ik de aangeraden volume down en powerknop combinatie probeer start de telefoon op maar komt deze niet verder dan wat ik hierboven beschreven heb. Zijn er nog andere manieren om de telefoon weer aan de praat te krijgen of is het einde oefening?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@karina3012 

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2JJ5MB2

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
54 Antwoorden
Daniel2051978
Student
Opties

Inmiddels start de telefoon helemaal niet meer op, ook niet terwijl de telefoon aan de lader ligt

0 Likes
Timmeah
First Poster
Opties
Probeer eens de volume /- en ontgrendel knoppen tegelijk in te drukken voor een korte periode (30 sec) en daarna terwijl je de knoppen blijft indrukken je vinger te switchen naar de volume omhoog knop!

Beetje rare uitleg misschien maar hoop dat je er wat mee kan. Werkte bij mij wel:)
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Daniel2051978,

Is het nog gelukt met de tip van @Timmeah? 😉

rsz-846676
Thijs_
First Poster
Opties

Hallo Bruce, ik zie bovenstaande post en heb hetzelfde issue. Zowel de toetsencombinatie gebruikt, power - en + geeft geen resultaat op YT staan ook filmpjes icm. opladen van telefoon icm opstarten maar geeft ook geen resultaat... enig idee?

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Thjs_

Heb je ook de tip van @Timmea geprobeerd? Dat kan ik nog niet helemaal uit je bericht halen namelijk.

Mocht dat niet uitmaken dan zal het toestel nagekeken moeten worden door één van onze monteurs, bekijk onze reparatieopties hier.

Houd ons op de hoogte!

rsz-846676\
0 Likes
Kneel
Journeyman
Opties

Ik heb hetzelfde probleem als 

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Kneel,

Oei dat is een vervelende situatie net tijdens jouw vakantie.

Heb je de tip van @Timmea al geprobeerd?

rsz-846676\
0 Likes
Kneel
Journeyman
Opties

Dag Tessa, zoals gezegd: alles geprobeerd. Toestel werkt nu weer. Net als de vorige keer 'geduldig' wachten tot de batterij (bijna) leeg is. Vanmorgen startte hij wel weer op en kwam ik voorbij her Android en het Samsung scherm en kon ik inloggen op mijn SIM en toestel. Misschien toch maar - aangezien dit nogal eens schijnt te gebeuren - een dedicated reset-knop op de Samsung toestellen zetten? 😉

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

De truc daarvoor is juist de genoemde tip met de knoppencombinatie, als die onverhoopt niet lukt dat zit er helaas niets anders op dan geduldig wachten inderdaad.

Houd ons in ieder geval op de hoogte 👍

rsz-846676\
0 Likes