Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A5 2016 gaat niet meer goed aan

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2020 02:26 PM)
785 Weergaven
gringo
Explorer
Opties

Ik heb een samsung A5 2016 foon en sinds paar maanden problemen met inschakelen van de foon,zie video,als ik op de home toets druk dan gaat die nooit meer aan maar zie je die heldere verlichting oplichten en alleen aan de onderkant.Ik kan wel horen dat de foon aan gaat maar blijft dan gewoon op zwart.

Met aan de zijkant inschakelen dan doet die dat ook maar na 1 tot 3 keer schakelt de foon dan wel aan.

Als scherm aan is dan flikkert het onderste deel ook als automatische helderheid is ingeschakeld.Ikheb vorige week de batterij vervangen door een originele samsung batterij,maar dat was het probleem dus niet.Wat zou dit kunnen zijn?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Het werkt nu wel, als een reset niet mogelijk is, is je beste optie om hem te laten ophalen via onze Ophaalservice: https://bit.ly/2Rhi4rq

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Probeer een fabrieksherstel. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
gringo
Explorer
Opties

Gedaan maar hielp ook niet.Als die achter de lader blijft dan gaat die blijkbaar wel steeds direct aan.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

'foon,zie video,als ik op de home toets druk dan gaat die nooit meer aan maar zie je die heldere verlichting oplichten en alleen aan de onderkant.'

@gringo  wat je hier beschrijft is identiek aan wat ik lang geleden heb meegemaakt met een s6 edge.  Ik weet natuurlijk niet of jouw tel hetzelfde heeft maar die van mij was aan zen einde. 

0 Likes
gringo
Explorer
Opties
Doet die bij mij al denk ruim 6 maanden.

Waarom doet die video het niet wat ik dr bij heb geplaatst?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Video wacht op goedkeuring van een moderator.

Als een fabrieksherstel niets uithaalt is het tijd voor een nieuwe tel:i-love-you-hand:

Tenzij je het wilt laten repareren maar denk niet dat een tel uit 2016 de reparatiekosten waard zijn.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dit is nieuw voor mij, hoe heb je die video precies geüpload? Anders kun je hem via Youtube uploaden en als privé instellen, zodat alleen degene met de link het filmpje kunnen zien/vinden.

rsz-846676
gringo
Explorer
Opties

Gewoon op video invoegen geklikt,maar hij wacht dus blijkbaar op goedkeuring.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Het werkt nu wel, als een reset niet mogelijk is, is je beste optie om hem te laten ophalen via onze Ophaalservice: https://bit.ly/2Rhi4rq

rsz-846676
0 Likes