Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A34 galerij app

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2023 09:18 AM)
733 Weergaven
Members_dKTkeqN
First Poster
Opties

Gallerij app werkt niet, enkel de foto's van vandaag zijn zichtbaar. Deze van gisteren niet, in veilige mode opstarten helpt niet. Extra albums met foto's in mappen op de SD kaart zijn niet zichtbaar en ik kan ze ook niet selecteren om zichtbaar te maken.

De machtiging voor de gallerij app staan bij mijn weten correct. Bij foto's en video's staat er wel 'geopend in de afgelopen 24 uur'

In de google foto's app staan de rechten identiek als in de gallerij maar daar zie ik ook de foto's van gisteren of de ander mappen.

De .nomedia bestanden zijn niet aanwezig.

Nieuw toestel sinds eergisteren. 

Software bug?

0 Likes
11 Antwoorden
Members_dKTkeqN
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. A34 nog maar net opgestart, maar ik zie dat bij de machtigingenn voor Foto's en video's : Geopend in de afgelopen 24 uur

Blijkbaar worden enkel de foto's van vandaag getoond. De gewiste foto's van vandaag zijn als grijze blok in de gallerij zichtbaar. Maar daar kan ik niets mee doen.

laatste versie is geinstalleerd.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_dKTkeqN, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? Heb je jouw telefoon ingesteld met een back-up vanuit een andere telefoon? Worden de foto's en afbeeldingen op het toestel zelf opgeslagen? Zie je de afbeeldingen wel terug in de Galerij-app als je de synchronisatie tijdelijk uitzet met Google Foto's? 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Mijlijn
Journeyman
Opties
Hallo,
Ook ik ervaar hetzelfde probleem met een nieuwe A54.
Ja de foto's heb ik over gezet van m'n oude toestel, een A40, via Smart Switch. Maar ook nieuwe foto's worden weergeven als een grijs vlakje met een uitroepteken.
Ik vind dit erg onhandig want de galerij app moet gewoon werken.
Ook geeft de galerij geen foto's uit WhatsApp weer terwijl ook in WhatsApp alle vinkjes en machtigingen goed staan.
Alles wordt wel opgeslagen op het toestel zelf en kan de foto's wel zien via Mijn Bestanden of Google Foto's l. Het uitzetten van de synchronisatie met Google foto's hielp ook niet.

Graag hoor ik wat te doen.

Groetjes Mijlijn
0 Likes
Mijlijn
Journeyman
Opties
Ook in veilige modus, blijft hetzelfde probleem bestaan.
0 Likes
Mijlijn
Journeyman
Opties
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mijlijn, goedemorgen.

Is jouw telefoon verder up-2-date? Heb je ook het cache geheugen van de Galerij-app al eens geleegd? Ga hiervoor naar: Instellingen > Apps > Galerij > Opslag > Cache legen. 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Mijlijn
Journeyman
Opties
Goedemorgen Martijn,
Ja mijn telefoon heeft van de week nog de laatste software update gehad en ook de cache legen van de galerij of van de camera of van Mijn Bestanden, helpt allemaal niet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mijlijn, goedemorgen.

Dankjewel voor je terugkoppeling! Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
Mijlijn
Journeyman
Opties
Ga ik doen, Dankjewel.