in data 15-08-2022 01:52 PM
Risolto Andare alla soluzione.
in data 16-08-2022 01:45 PM
Ciao Gamingfabri,
in merito a quanto richiesto, devo mio malgrado confermarti che allo stato attuale non vi è modo di poter avere un dettaglio di questo tipo.
Vorrei comunque consigliarti di verificare se sul Play Store siano disponibili App deputate a questo scopo. Trattandosi però di elementi di terze parti, non potremmo garantirne efficacia o attendibilità.
La questione è comunque interessante e non mancherò di sottoporla al nostro team di Ricerca e Sviluppo.
Buona giornata.
in data 16-08-2022 01:45 PM
Ciao Gamingfabri,
in merito a quanto richiesto, devo mio malgrado confermarti che allo stato attuale non vi è modo di poter avere un dettaglio di questo tipo.
Vorrei comunque consigliarti di verificare se sul Play Store siano disponibili App deputate a questo scopo. Trattandosi però di elementi di terze parti, non potremmo garantirne efficacia o attendibilità.
La questione è comunque interessante e non mancherò di sottoporla al nostro team di Ricerca e Sviluppo.
Buona giornata.
01-03-2023 10:10 AM - modificato 04-03-2023 07:26 AM
We are providing best 3D printing and designing on your shirts. If someone interested then go to and Say goodbye to printing headaches with Alfajr Printing Art
in data 22-04-2023 11:18 PM
Kan inte ladda ner appar från Google play
in data 24-04-2023 04:59 PM
Hello rymde 19 juli 2020 s, welcome to Samsung Community!
Could you please write in english? This is the italian Samsung Community, so we can communicate in italian or english language. 🇮🇹🇬🇧🙂
I see that you are having issues with Google Play, because you can't download applications. Could you please tell us what kind of difficulty you are experiencing, specifically?
The application is available for download but, by pressing the appropriate button, the download does not start? Or does the download button not appear?
Is the issue present with every app or only with some?
Which Galaxy model do you own?
I wait for a feedback.
Have a nice day, bye!