Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Reset A34 5G werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 14-07-2024 02:54 PM)
176 Weergaven
Members_UviJT4l
First Poster
Opties

Hi,

De telefoon van m'n oma is geblokkeerd door meerdere keren een verkeerde toegangscode in te vullen (niet de sim, echt de telefoon zelf). Nu heb ik al meerdere keren geprobeerd een harde reset te doen (waarmee de telefoon dus helemaal leegeveegd is) en probeer nu via de Google account die er op stond weer in te loggen. Ik kom alleen elke keer op hetzelfde scherm terug, de inlog lijkt niet te werken. De account (het emailadres) en wachtwoord zijn 100% correct en dit is ook het account dat erop stond voor de reset. Het scherm 'account verifiëren' blijft oppoppen na het invullen van het emailadres en wachtwoord en ik kom dus geen steek verder... #help

0 Likes
6 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Members_UviJT4l
First Poster
Opties

Helaas niet, deze stappen heb ik al doorlopen maar hij lijkt de Google account niet te herkennen 😞

0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Kan je een nieuw wachtwoord op dat account aanmaken via de pc? En dan nog eens proberen
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_UviJT4l,

Bedankt voor jouw bericht, Is het nog gelukt om een nieuwe wachtwoord aan te maken via de pc/laptop?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_UviJT4l
First Poster
Opties

Hi,

Ik heb het zojuist geprobeerd. Het wachtwoord aangepast en weer opnieuw alles opgestart en het nieuwe wachtwoord ingevoerd. Helaas blijf ik dezelfde melding krijgen dat er ingelogd moet worden met een account dat op deze telefoon stond. Ik log in met het account dat op de telefoon stond, maar hij lijkt het niet te herkennen. Is er een mogelijkheid om het hele account eraf te halen? Dat dat Google account niet meer gevraagd wordt. Ik hoor het graag!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Members_UviJT4l,

Het beste is dan om met de aankoopbon naar 1 van onze Service Centers te gaan. Ze kunnen daar e.v. de firmware er opnieuw erop zetten. Zie de onderstaande link voor locaties en om een afspraak te maken. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes