Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met verbinden Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2023 02:22 PM)
549 Weergaven
hildgeve
Journeyman
Opties

Na de laatste software update begin november hapert de bluetooth verbindingen met al mijn toestellen. Het gaat enkele dagen goed en dan plots weer niet meer.  GSM is reeds 2 x terug gestuurd door Orange Shop Mol. De laatste keer heb ik hem terug gekregen met de melding dat er niks mis was. Verkoper raadde me aan om alles terug te zetten nr fabrieks instellingen ! Bij deze gedaan, maar natuurlijk heel veel informatie kwijt gespeeld en heel veel uren van geduld moeten hebben om telkens alles terug te herinstalleren ! Totaal niet tevreden over service/kwaliteit van dit toestel ! Slechts 6 maanden oud en reeds 2 x teruggestuurd op 3 weken tijd. 

0 Likes
Spring naar oplossing
21 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@Mas2014

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@hildgeve

Heb je al contact gehad met de ontwikkelaar van jouw horloge en de oortjes? We hebben het hier eerder over gehad en het er op lijkt alsof jouw andere apparatuur ook een update nodig heeft om met Android 13 samen te kunnen werken.

Om het overzicht te behouden heb ik je berichten bij elkaar gezet 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes