Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met verbinden Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2023 02:22 PM)
574 Weergaven
hildgeve
Journeyman
Opties

Na de laatste software update begin november hapert de bluetooth verbindingen met al mijn toestellen. Het gaat enkele dagen goed en dan plots weer niet meer.  GSM is reeds 2 x terug gestuurd door Orange Shop Mol. De laatste keer heb ik hem terug gekregen met de melding dat er niks mis was. Verkoper raadde me aan om alles terug te zetten nr fabrieks instellingen ! Bij deze gedaan, maar natuurlijk heel veel informatie kwijt gespeeld en heel veel uren van geduld moeten hebben om telkens alles terug te herinstalleren ! Totaal niet tevreden over service/kwaliteit van dit toestel ! Slechts 6 maanden oud en reeds 2 x teruggestuurd op 3 weken tijd. 

0 Likes
Spring naar oplossing
hildgeve
Journeyman
Opties
Vooral de connectie met polar flow is heel lastig. Die gebruik ik bijna dagelijks. Bij vorig toestel nooit geen problemen mee gehad. Ook niet als ik mijn oude toestel als vervangtoestel gebruikte als mijn a33 retour was.
0 Likes
hildgeve
Journeyman
Opties
Ik had met vorig toestel nooit problemen met systeem auto en polar flow. Ook bij gebruik van oude toestel tijdens retour van a33 geen problemen ondervonden.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit klinkt alsof er een soort update voor Polar dient te worden uitgerold evenals de oortjes en het systeem van je auto. Vanuit de telefoon kan je de netwerk instellingen nog resetten: 

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
hildgeve
Journeyman
Opties
Ik zal dadelijk proberen
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je jouw nieuwe telefoon ingesteld met een back-up vanaf je oude? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
hildgeve
Journeyman
Opties
Netwerkinstellingen zijn gereset. Benieuwd of probleem nu opgelost zal zijn. Alvast bedankt vr de hulp
hildgeve
Journeyman
Opties

Beste, ik blijf dezelfde problemen hebben met bluetooth verbindingen : het gaat enkele dagen goed en dan weer helemaal fout. Ik probeer jullie telefonisch te bereiken, maar dat is onbegonnen werk => ik geraak na diverse pogingen niet binnen, zou graag hulp vanop afstand hebben

0 Likes
Mas2014
First Poster
Opties
Beste Hildgeve ,Ik was heel tevreden over mijn A51. Sinds de laatste android update naar versie 13 in december 2022 loopt er bij mij ook vanalles fout. Bluetooth gaat ineens moeilijk aan , bij het bellen continu verbindingen die verbroken worden of gewoon niet meer bellen. En dan krijg je zo van die vragen van Martijn hierboven van is dit wel up to date en is dat wel up to date....hatelijk...het internet loopt vol met klachten na deze laatste grote android update. Martijn...gewoon toegeven dat er iets misgelopen is met de laatste update !!!! Hetstel alle fouten en buggs en breng zo snel mogelijk een nieuwe update uit !!!!
hildgeve
Journeyman
Opties

ik heb gelijkaardige problemen (sinds de update van begin november). Vooral problemen met connectie Polar app/horloge, welke ik voordien nooit gehad heb. Ook connectie met oortjes en auto vallen regelmatig weg en vraagt heel veel tijd (en vooral geduld) om het terug in orde te krijgen. Orange shop kan mij ook niet helpen, Toestel is reeds 2 x teruggestuurd, zonder resultaat. Is slechts 6 maand oud, zeer frustrerend !

0 Likes
hildgeve
Journeyman
Opties

ik heb reeds 2-3 keer foutrapport verzonden ! Probleem nog steeds niet opgelost !

0 Likes