op 16-01-2023 02:22 PM
Na de laatste software update begin november hapert de bluetooth verbindingen met al mijn toestellen. Het gaat enkele dagen goed en dan plots weer niet meer. GSM is reeds 2 x terug gestuurd door Orange Shop Mol. De laatste keer heb ik hem terug gekregen met de melding dat er niks mis was. Verkoper raadde me aan om alles terug te zetten nr fabrieks instellingen ! Bij deze gedaan, maar natuurlijk heel veel informatie kwijt gespeeld en heel veel uren van geduld moeten hebben om telkens alles terug te herinstalleren ! Totaal niet tevreden over service/kwaliteit van dit toestel ! Slechts 6 maanden oud en reeds 2 x teruggestuurd op 3 weken tijd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-01-2023 12:49 PM
op 23-01-2023 12:52 PM
op 23-01-2023 12:53 PM
Dit klinkt alsof er een soort update voor Polar dient te worden uitgerold evenals de oortjes en het systeem van je auto. Vanuit de telefoon kan je de netwerk instellingen nog resetten:
Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
op 23-01-2023 12:54 PM
op 23-01-2023 12:55 PM
Heb je jouw nieuwe telefoon ingesteld met een back-up vanaf je oude? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.
op 23-01-2023 01:26 PM
op 03-02-2023 01:20 PM
Beste, ik blijf dezelfde problemen hebben met bluetooth verbindingen : het gaat enkele dagen goed en dan weer helemaal fout. Ik probeer jullie telefonisch te bereiken, maar dat is onbegonnen werk => ik geraak na diverse pogingen niet binnen, zou graag hulp vanop afstand hebben
op 05-02-2023 01:49 PM
op 06-02-2023 11:47 AM
ik heb gelijkaardige problemen (sinds de update van begin november). Vooral problemen met connectie Polar app/horloge, welke ik voordien nooit gehad heb. Ook connectie met oortjes en auto vallen regelmatig weg en vraagt heel veel tijd (en vooral geduld) om het terug in orde te krijgen. Orange shop kan mij ook niet helpen, Toestel is reeds 2 x teruggestuurd, zonder resultaat. Is slechts 6 maand oud, zeer frustrerend !
op 06-02-2023 11:50 AM
ik heb reeds 2-3 keer foutrapport verzonden ! Probleem nog steeds niet opgelost !