Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met geluid bij bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2023 08:49 AM)
765 Weergaven
Wimpie65
Apprentice
Opties
De telefoon van mijn man, de Galaxy A12, heeft bij het bellen problemen met het geluid. Tijdens een gesprek valt het geluid weg, of het is er al vanaf het begin niet. In dat laatste geval hoor je ook het overgaan van de telefoon niet. Als hij hem op Luidspreker zet, werkt hij wel. De luidspreker is schoongemaakt, bellen via WiFi en Bluetooth staan uit, veilige modus heeft geen effect, en er is zelfs al een softreset uitgevoerd. Hij heeft hem sinds augustus 2021. 
Heeft iemand een oplossing?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Erg vervelend, waar is de telefoon gekocht? Heb je al contact gezocht met de verkoper. Ik zou eerst een fabrieksherstel doen en het dan gelijk testen zonder backup terug te zetten. Als het niet werkt dan of via de verkoper het zien op te lossen of opsturen voor reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Erg vervelend, waar is de telefoon gekocht? Heb je al contact gezocht met de verkoper. Ik zou eerst een fabrieksherstel doen en het dan gelijk testen zonder backup terug te zetten. Als het niet werkt dan of via de verkoper het zien op te lossen of opsturen voor reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Wimpie65
Apprentice
Opties
Bij Phonehouse, en daar ben ik inderdaad geweest. Zij hebben die softreset gedaan, en daarna deed hij het even wel. Toen mijn man mij later belde om het te testen, viel tijdens het gesprek het geluid weer weg.
0 Likes
Wimpie65
Apprentice
Opties
Ik ga dan inderdaad die fabrieksherstel maar eens doen...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Vervelend, vergeet geen backup te maken van je gegevens.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een backup kan zo:

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
MarkV70
Voyager
Opties
Hoi, op hetgeen Patrick al heeft geschreven kunt u ook eens in deze app onderin ondersteuning aanklikken en dan diagnose telefoon. Daarin kan je alles testen en uitproberen.
Wat ik ook vaker heb meegemaakt is dat ze het geluid allemaal goed hebben staan echter voor bellen op laag. Klik ff je volumeknop aan tik op de .... en stel alle geluiden even aan. Bij mij staat alles uit en 1 aan. Wellicht helpt dit ook. Gr Screenshot_20231118_122742_Samsung Members.jpg
Wimpie65
Apprentice
Opties
Die diagnose had ik inderdaad al uitgevoerd, had ook geen resultaat...
Soms is het geluid goed, maar het valt ook tijdens een gesprek weg.
Maar bedankt voor het meedenken!