Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem.tijdens opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-06-2024 08:11 PM)
601 Weergaven
erwin1988
Apprentice
Opties
Hallo,
Sinds gister een probleem.tijdens het opladen van mijn telefoon. Samsung a15
Zodra ik de oplader erin doe laadt hij op maar de procenten komen er niet bij, hij blijft dan bijvoorbeeld op 35%zitten.
Hij geeft verder geen foutmelding en de batterij gaat ook gewoon normaal mee.
Hij is niet nat geworden en het vuil is verwijderd.

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Test het eens met een ander blokje en kabel. Hoe gaat het dan? Of draadloos opladen indien mogelijk, werkt dat wel?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
erwin1988
Apprentice
Opties
Het rare is, mijn vrouw heeft hetzelfde toestel en bij haar laad hij gewoon op met mijn kabel
0 Likes
erwin1988
Apprentice
Opties
Zodra ik de kabel erin doe geeft hij meteen aan dat hij laadt, de ene keer gaat hij tot 35 en de andere keer tot 31, soms als ik telefoon uitschakel is er ineens 2 % bij.
De telefoon is amper een maand oud.
0 Likes
CookieBear93
Pioneer
Opties
Anders even opsturen voor reparatie kan n hardware fout zijn, maar kan ook problemen in software zijn.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @erwin1988,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw A15 ook helemaal up-to-date? Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de opladen. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Werkt het wel met een andere lader en andere kabel?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
erwin1988
Apprentice
Opties
Ga dat eens proberen, ik heb toevallig de kabel gebruikt van de nintendo switch en daarmee laadt hij wel zonder problemen mee op, gaat wel een stuk langzamer.
Ook geen problemen met het connecten.
Lijkt alsof het snel laden het niet doet, staat wel aan.
erwin1988
Apprentice
Opties
Bedankt voor jullie berichten, ga het straks uitproberen en laat het wel even weten.