Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Pinpas toevoegen aan Samsung Wallet

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2023 01:09 PM)
1917 Weergaven
IAmHuub
Apprentice
Opties
Hoi Ik heb zelf de A54 van Samsung Ik stelde deze telefoon in en kreeg een bericht dat Samsung Wallet ook werd gedownload Ik dacht even proberen want heb hier wel eerder over gehoort alleen ik had het zelf eerder niet.. Ik wou mijn pinpas toevoegen (ABN Amro) alleen het bleek onjuist te zijn maar er staan dat ik bankkaarten ook kon toevoegen alleen dat kon blijkbaar niet want dan staat er dat mijn banknummer niet bestaat of onjuist is.. Weet iemand of mijn bank dat wel kan of hoe ik het wel kan toevoegen?? (Ik gebruik altijd mijn pinpas maar als ik een keertje mijn pinpas ben vergeten want vind zelf Samsung Wallet veiliger dan de rest)
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Gewoon de app van ABN downloaden lijkt mij? Wallet werkt alleen voor Creditcards geloof ik en een tal niet Nederlandse banken.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Gewoon de app van ABN downloaden lijkt mij? Wallet werkt alleen voor Creditcards geloof ik en een tal niet Nederlandse banken.

IAmHuub
Apprentice
Opties
Ja klopt dat dacht ik al.. Ja ik heb de ABN Amro app die had ik al zeg maar maar alsog heel erg bedankt!!😁
Neo001
Legend
Opties

ABN Amro ondersteunt alleen Google Wallet- en Apple Wallet-apps. Samsung Wallet wordt niet ondersteund. Ook is Samsung Wallet afaik niet beschikbaar voor gebruik in Nederland (ondanks dat je deze wel kunt downloaden uit de Galaxy Store).

IAmHuub
Apprentice
Opties
Oh dat vind ik wel jammer want het is wel goed beveiligd eigelijk
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

De bank app ook hoor :smiling-face:

Neo001
Legend
Opties

Ik gebruik Google Wallet en vind het een goede app. Ik heb ooit Google Wallet Support gebeld om de virtuele kaart-ID voor de transactie te krijgen en de persoon op de ondersteuning zei dat Google die informatie niet opslaat en dat alles wordt beheerd door de bank. Ik vind Google Wallet daarom een veilig app.

Ik heb Samsung Wallet nog nooit gebruikt, dus ik kan er geen commentaar op geven, maar het is veilig om aan te nemen dat het ook veilig moet zijn.

IAmHuub
Apprentice
Opties
Ja dat klopt ik heb dat ook voor een tijdje gehad ik vond hem wel fijn alleen dus dat klopt wel ja