Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pincode vergeten

(Onderwerp aangemaakt op: 28-05-2024 10:56 AM)
964 Weergaven
dasy_140914
First Poster
Opties
Hi ik heb sinds kort galaxy a55 waarvan ik de 2 laatste cijfers pincode ben vergeten, diverse geprobeerd resultaat dat ik er nu helemaal niet meer inkom. Had al gelezen over mobiel uitschakelen en mobiel te resetten, maar mobielgaat niet uit en komt #steeds weer terug bij dezelfdemelding. Staat steeds dezelfde melding "teveel onjuiste pogingen tot ontgrendelen probeer het opnieuw over 30 min
0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @dasy_140914,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook het resetten geprobeerd via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet (Soms moet je ook een USB kabel verbinden aan een pc of laptop). Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe data/factory reset'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
dasy_140914
First Poster
Opties
Hi Ajay, ik heb gedaan wat jij beschreven hebt. Helaas ik kom niet verder dan het Android logo, en gaat gelijk weer naar startscherm. Mijn WiFi staat aan maar op vliegtuigstand
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo dasy_140914,

Het zou eigenlijk zou moeten werken. Kan je het nog een keer proberen? Ander kan je een afspraak maken met een servicepunt, waar ze de software opnieuw erop kunnen zetten. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
S133
First Poster
Opties

Helaas ben ik tegen precies hetzelfde probleem aangelopen. Wat voor servicepunt is aan te raden? 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @S133,

Bedankt voor jouw bericht. Zie onderstaande link voor locaties en om een afspraak te maken bij een Service Center. Neem hierbij ook jouw aankoopbewijs mee. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes