Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One Ui update niet naar wens

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2023 10:43 AM)
473 Weergaven
Peter-S2
First Poster
Opties
De nieuwe interface van de statusbalk bovenin het scherm -met knoppen om wifi aan/uit te zetten, NFC aan/uit, enz - is echt verschrikkelijk slecht ontworpen. Je zoekt je nu helemaal scheel naar de juiste knoppen: in het kleine scherm kun je maar 6 knoppen kwijt en in het grote scherm missen dan weer de knoppen die in het kleine scherm staan. In het grote scherm staan bovenaan 2 knoppen (wifi en bluetooth) die je niet kunt aanpassen. Waarom? En waarom maar 2 knoppen, De statusbalk heeft nu ook een belachelijke grijze achtergrond. Dit is bedacht door mensen die geen echte gebruikers van samsung telefoons zijn. Het is een enorme verslechtering van de oude interface. IK WIL DE OUDE STATUSBALK WEER TERUG !!!! EN SNEL GRAAG !
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Peter-S2 ,

Ik heb met de module Theme Park van Goodlock het weer zwart weten te krijgen, alles ziet er weer min of meer uit zoals het was behalve de nieuwe indeling natuurlijk daar kun je niks aan doen. Maar je kunt de kleuren zeker wel aanpassen.

Ik denk dat jij als velen andere ook via de Samsung Members app > Ondersteuning even feedback moet verzenden, dit komt dan bij de ontwikkelaars terecht. Er zullen wereldwijd vast veel mensen klagen hierover dus de kans dat dit weer terug gaat in de toekomst is dan ook zeker aanwezig.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen. Je kunt de feedback insturen via Ledenapp > Support.

Bertusmaat
Explorer
Opties
Mee eens
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Peter-S2 ,

Ik heb met de module Theme Park van Goodlock het weer zwart weten te krijgen, alles ziet er weer min of meer uit zoals het was behalve de nieuwe indeling natuurlijk daar kun je niks aan doen. Maar je kunt de kleuren zeker wel aanpassen.

Ik denk dat jij als velen andere ook via de Samsung Members app > Ondersteuning even feedback moet verzenden, dit komt dan bij de ontwikkelaars terecht. Er zullen wereldwijd vast veel mensen klagen hierover dus de kans dat dit weer terug gaat in de toekomst is dan ook zeker aanwezig.

Peter-S2
First Poster
Opties
Feedback heb ik al gegeven. Weet nig niet of ik wel een module van een 3de partij wil gebruiken om de kleuren van de menubalk aan te passen ....
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goodlock is geen derde partij. Het is gewoon van Samsung.