Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na een software update, weer een software update... etc...

(Onderwerp aangemaakt op: 06-06-2023 02:59 PM)
996 Weergaven
HettyP
First Poster
Opties
Bij mijn schoonzus die een A52 heeft kwam een software update melding. (Geen idee welke...). Heb dit bij haar uit laten voeren. Nadat ie klaar was, stond er weer een software update. Ik dacht: huh??? Dus dacht: het zal wel. En maar weer laten gaan. Maar daarna dus weer. Gegoogled om in ieder geval de melding uit te krijgen. Zou bij systeemapps staan, maar dit kreeg ik nergens gevonden. Heb deze foon nu niet bij me, maar heb gezegd dat ik het zou gaan opzoeken. Wat kan hier aan de hand zijn? Toestel wordt zuinig mee omgegaan, en is 2-3 jaar oud.
Hetty P.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @HettyP, goedemorgen.

Is het je nog gelukt met je telefoon? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Visje123
Voyager
Opties
Voor het uitzetten van de melding , zou u het volgende kunnen proberen.
Instellingen > meldingen > app-meldingen > tik op 3 puntjes rechts boven in scherm > tk op systeem-apps weergeven > scroll naar beneden en tik op de app software update.
Bij mij is het niet mogelijk deze functie aan/uit te zetten. Maar misschien wel bij uw schoonzus?
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @HettyP, goedemorgen.

Is het je nog gelukt met je telefoon? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes