Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mobiel Netwerk/4G werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 10-03-2023 09:43 PM)
1567 Weergaven
zxs
Student
Opties
Ik heb een Samsung Galaxy A32 4G en sinds de OneUI 5-update werkt mijn mobiele internet niet meer.
Ik heb al praktisch alles wat mogelijk is gedaan zoals: netwerk resetten, forced reset, ik heb mijn sim-kaart er in en uit gehaald, ik heb ook een reset gedaan in Android-recovery, ik heb ook een diagnose uitgevoerd via de Member-app en alles was in orde, ik ben ook al in de netwerkinstellingen gegaan en heb daar ook van alles gedaan in de hoop het te fixen.

Ik heb simpel weg alle dingen geprobeerd die ik mensen online zag aanraden zoals bepaalde machtigingen uitschakelen, maar niets werkt.

Ik weet ook dat het niet aan mijn sim-kaart/provider ligt aangezien ik mijn sim-kaart recent nog in een andere gsm heb gestoken waar de 4G/mobiele verbinding wel gewoon werkte.

Weet iemand wat mogelijk het probleem is en of dit nog te fixen is? Het is enorm lastig.

0 Likes
5 Antwoorden
Se7n
Hotshot
Opties
Welke operator heb je?
0 Likes
zxs
Student
Opties
Proximus
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

De eerste stap is je netwerkinstellingen resetten. Als dat niet werkt zou ik proximus bellen voor support. Als hun niet kunnen helpen zou ik een fabrieksherstel doen.

Als deze stappen niet helpen kun je nog een andere simkaart proberen. Als nou echt niks helpt kun je het toestel aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Se7n
Hotshot
Opties
Ga naar netwerkinstellingen-> APN "internet.proximus.be". geen proxy, MCC 206, MNC 01, geen verificatie, type toegangspunt "default,supl", APN (roaming) protocol IPv4/IPv6. Laat de rest leeg. Opslaan en het toestel heropstarten. Succes
zxs
Student
Opties
Het heeft gewerkt, dankjewel!
0 Likes