Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Microfoon gedempt met adapter usbc naar jack/oortjes tijdens bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2023 02:44 PM)
404 Weergaven
Thelinia
Explorer
Opties
Hallo,

Ik kom er net achter dat mijn microfoon niet werkt als ik met mijn draadoortjes en adapter usbc naar jack (orgineel van Samsung) wil bellen. Help. Ik bel altijd met oortjes aan een draadje.

Bvd.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Thelinia
Explorer
Opties
Het lijkt nu opgelost met deze oortjes. Fingers crossed. :smiling-face:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan hiervoor het beste een hoofdtelefoon gebruiken met USB-C aansluiting. Wij kunnen door de verschillende indeling van deze kabels niet garanderen dat dit met een adapter werkt. Een andere optie is om de stap naar draadloos te zetten, dit kan via de Galaxy Buds uiteraard 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Thelinia
Explorer
Opties
😭 heb ik speciaal een adapter gekocht zodat ik mijn eigen oortjes kan gebruiken... verdorie. Inears zijn helaas geen optie voor mij.
Ik kwam ook al problemen tegen met sommige muziek en video's. Dat er gewoon een paar seconden geen geluid is.😒
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Er zijn ook verschillende andere alternatieven beschikbaar om met een volwaardige hoofdtelefoon te werken. Zo heb ik naast de Buds ook een AKG hoofdtelefoon met microfoon 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
Thelinia
Explorer
Opties
Ja die ken ik. Helaas vind ik dat ook niet fijn. Ik heb al jaren goedkope Sony oordopjes met draad. https://electronics.sony.com/audio/headphones/in-ear/p/mdre9lp-blk

Die siliconen in ears passen niet in mijn oor.
Heb je misschien nog andere ideeën? Ik zat zelf te kijken naar apple earpods met usbc aansluiting. Die lijken er nog enigszins op.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb hier verder geen andere ideeën voor, wel is het belangrijk om dit zonder adapter te verbinden 😇

Thelinia
Explorer
Opties
Ok. Bedankt voor alle hulp. Ik ga die oortjes proberen en hopelijk is het zo opgelost.
Oplossing
Thelinia
Explorer
Opties
Het lijkt nu opgelost met deze oortjes. Fingers crossed. :smiling-face: