Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-11-2023 04:09 PM)
528 Weergaven
hRry77
Explorer
Opties
Als ik inlog op het account van mijn partner op.mijn tekefoon krijgt mijn partner op zijn telefoon steeds de.melding dat er is ingelogd en of dat juist is. Heel irritant. Kan ik de meldingen tegenhouden zodat ze niet steeds op het scherm.van partner verschijnen . Als iemand het weet, heel graag. Alvast hartelijk dank voor het meedenken
 Groet, Harry
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ja, dan log je in met gebruikersnaam/wachtwoord, neem ik aan? Wat ik bedoelde is gemarkeerd in de schermafbeelding.

Screenshot_20231117_190019_Chrome.jpg

In tegenstelling tot Google staat Samsung toe dat er slechts één account op de telefoon wordt ingesteld. Als je zich aanmeldt met een Galaxy-apparaat, wordt ter goedkeuring een melding naar de telefoon van jouw partner verzonden. Jouw partner ontvangt dus in beide gevallen een melding. Als je inlogt op het apparaat waarop het account is ingesteld, volgt er geen melding.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
hRry77
Explorer
Opties
Het gaat uiteraard om mijn Samsung Account.

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

De melding wordt naar de telefoon verzonden wanneer gebruikersnaam en wachtwoord worden gebruikt om in te loggen. Ik denk niet dat je dit gedrag kunt veranderen.

0 Likes
hRry77
Explorer
Opties
Jammer. Dat was een half jaar geleden niet zo. Ik gebruik al vijf jaar een Samsung en deze melding verschijnt sinds kort.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Ik veronderstel dat het als veiligheidsmaatregel is geïntroduceerd om je te laten weten dat iemand op het account heeft ingelogd. Als je inlogt met een Galaxy-apparaat, wordt de melding niet weergegeven.

hRry77
Explorer
Opties
Ik log in met een Galaxy A30 op een Galaxy A20e
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ja, dan log je in met gebruikersnaam/wachtwoord, neem ik aan? Wat ik bedoelde is gemarkeerd in de schermafbeelding.

Screenshot_20231117_190019_Chrome.jpg

In tegenstelling tot Google staat Samsung toe dat er slechts één account op de telefoon wordt ingesteld. Als je zich aanmeldt met een Galaxy-apparaat, wordt ter goedkeuring een melding naar de telefoon van jouw partner verzonden. Jouw partner ontvangt dus in beide gevallen een melding. Als je inlogt op het apparaat waarop het account is ingesteld, volgt er geen melding.

hRry77
Explorer
Opties
Ik heb het begrepen. Dankjewel voor de uitleg en een goed weekend.
Neo001
Legend
Opties

Goed weekend!

0 Likes
hRry77
Explorer
Opties
Ik heb ontdekt als ik met Google inlog op mijn Samsung account of die van mijn vrouw dat ik dan de meldi g niet krijg. Dus dat is voor mij de oplossing. Fijn weekend.