Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One UI 7 upgrade naar Android 15

(Onderwerp aangemaakt op: vrijdag)
144 Weergaven
lionman
Pathfinder
Opties
Vlg. het schema bij de informatie op members zou deze upgrade "voltooid" zijn voor de A55 G5.
Inmiddels zitten we al dik in juni, maar ik heb nog geen meldingen gehad.
Komt dit omdat ik "Automat. downloaden via Wi-Fi" uitgezet heb?? (Dit omdat ik dit pas wil doen als ik terug ben uit het buitenland).
0 Likes
8 Antwoorden
xjbx
Voyager
Opties

Dat zou best wel eens kunnen ja. Maar als je wel een melding gaat krijgen, dan kan je de update ook gewoon uitstellen tot dat je in Nederland bent. 

0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Tja, dan neem ik aan dat je de hele boel ook handmatig in gang kan zetten door te klikken op Downloaden en installeren.
Wel vreemd dat er niet "gewoon" simpel een melding komt dat er een update beschikbaar is....
0 Likes
xjbx
Voyager
Opties

Klopt, je kan het ook handmatig op gang stellen. Via die manier kan het ook zo zijn dat je een update sneller krijgt fan wachten op een melding. 

0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Ben benieuwd! Over een maandje weer terug in NL. Dan zullen we het zien.....
lionman
Pathfinder
Opties
Een familielid met een A55 in Nederland heeft 'm overigens ook nog niet gehad. Bij dat toestel staat Automat. downloaden via Wi-Fi gewoon op aan.
Dat er in de lijst (bij Members > Informatie) staat dat-ie voor de A55 5G "voltooid" is, zegt blijkbaar ook niet alles!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie lionman,

Je kan het via Smart Switch laten proberen op jouw pc of Mac. Zie de onderstaande link voor de instructies. Je kan ons gerust laten weten of je dan zo wel de update binnenkrijgt.

https://bit.ly/3mUcIQa

Met groet,

Ajay

Community Manager
lionman
Pathfinder
Opties
Als er na een paar maanden nog geen melding is geweest, zal ik dat familielid adviseren toch maar eens handmatig de boel in gang te zetten door op "Downloaden en installeren" te klikken.....
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo lionman,

Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes