Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingen geluid werkt niet bij instellingen

(Onderwerp aangemaakt op: 09-04-2022 12:55 PM)
769 Weergaven
Orlagh
Explorer
Opties
Hallo, 
Ik heb een A52S 5g. Ik krijg op geen enkele manier geluiden bij meldingen. Niet storen staat uit. Heb bv Whatsapp opnieuw geïnstalleerd, maar geen geluid. Wie helpt mij.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Orlagh
Explorer
Opties
Alles werkt weer na behoren. Een stevige klus.
1. Terug naar fabrieksinstellingen
2. Hierna geconfigureerd, zonder terugzetten van Back-up.
3. Alle appstore afzonderlijk geïnstalleerd, met iedere keer check naar het meldingen geluid.
4. Gelukt zal je zeggen, maar...
5. De Galaxy watch3 moest geconnect worden. Gedaan, en toen...weg geluid.
6. Vervolgens ook de snartphone gereset, zonder terugzetten bac-up.
Vermoedelijke conclusie een app die de boel verziekte.Frustatie is dat ik niet heb kunnen uitvinden welke

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Beste Orlagh,

Dat is vervelend.

Ben je al naar je instellingen geweest?

-> instellingen -> apps -> ( kies een app ) -> klik op meldingen.

Als het goed is moet het daar in staan.
Mocht dat niet werken,

-> instellingen -> klik op "geluid en trillingen". En kijk of alles aan staat.

Ik hoor het graag.

Groetjes, Fatih.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als je je instellingen goed hebt staan en het niet werkt zou ik 1 een backup maken > https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-een-back-up-van-mijn-smartphone-of-tab...

En 2 een fabrieksherstel doen: Instellingen > Algemeen Beheer > Resetten > Fabrieksgegevens herstellen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Staat het geluid niet toevallig op uit zoals bij de mijne? Het is een speakertje met een streep erdoor heen.Screenshot_20220410-111200_One UI Home_3679_1649581920.jpg
0 Likes
Orlagh
Explorer
Opties
Zoals gezegd, bovenstaande uitgevoerd. Wanneer ik bij instellingen het schuifje voor meldingen beweeg krijg ik ook geen geluid. Heb fabrieksinstellen hersteld. Ging even goed en nu weer hetzelfde.
0 Likes
Orlagh
Explorer
Opties
Heb ik gedaan. Ging even goed, nu weer hetzelfde. Ka de watvh er iets mee te maken hebben ?
0 Likes
Orlagh
Explorer
Opties
Ja hoor, de rest werkt nl wel zoals bv mediabeleid..
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Orlagh, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Orlagh
Explorer
Opties
Eindelijk antwoord. Kreeg foutmelding bij het verzenden. In veilige modus werkt het geluid bij meldingen wel.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Orlagh

Wanneer het in de Veilige Modus wel goed werkt, zal een app van een derde partij hier de oorzaak van zijn. Je kan dan de apps die je als laatste hebt geïnstalleerd één voor één verwijderen totdat dit wel weer werkt. 

We hebben anders ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp-op-Afstand | Samsung 

Houd je ons de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes