op 29-02-2024 07:45 PM
Ik heb een Samsung a54. Deze is in november gekocht. Krijg nu steeds de melding controleer de oplader/usb poort. Er zit vocht of vreemd materiaal in je oplaad/usb poort. Controleer voordat je gaat opladen. Heel vreemd, want zat gewoon op de bank te appen met een vriendin. Het toestel is niet in aanraking geweest met wat dan ook. Mijn dochter had dit ook met de a52. Met als gevolg dat die niet eens meer opgeladen kon worden. Ik zit hier niet op te wachten. Heb de melding deze maand nu 6 keer gehad. Wat nu te doen? Sowieso is het wel apart gezien het feit dat het toestel een certificering heeft dat het tot 30 minuten tot 1 meter onder water kan. Heb ook al gelezen en gehoord dat de klantenservice slecht is althans dinafix. En Hollandse nieuwe zegt jammer dan is waterschade. Maar het toestel is niet eens in aanraking geweest met water.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-11-2024 11:20 AM
Hallo @Maaikewa,
Bedankt voor jouw bericht. Dat is inderdaad erg zuur om te lezen. Het is het beste dan toch dat een monteur er naar gaat kijken wanneer de issue er nog is na het schoonmaken van de poort. Zie de onderstaande links voor het aanmelden. Laat weten of het lukt.
Service Center: https://bit.ly/2CKz9mr
Ophaalservice: https://bit.ly/3J4HpwQ
Met groet,
Ajay
op 04-03-2024 10:29 AM
Hallo @roodkapje2016,
Bedankt voor jouw bericht. Zie e.v. de onderstaande link voor instructies voor het schoonmaken van de oplaadpoort. Laat weten of de issue weggaat.
Met groet,
Ajay
op 20-03-2024 07:07 PM
Het is gewoon een slechte telefoon! Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een Samsung telefoon als met deze! Wat een k%t ding zeg... geen idee waarom deze A serie zo slecht is.. had een A70 voor ruim 3jaar en werkte perfect + AUX port. Helaas scherm kapot gegaan en 170euro om te fixen dus nam de A54 5G ipv. Had beter t scherm kunnen laten fixen helaas...
op 23-03-2024 03:16 PM
net hetzelfde gehad, 1 maand oud. Dit toestel gekocht na dezelfde problemen op mijn A52. Naar Samsung servicecenter geweest en hersteld onder garantie ( daar niet gekocht ). Ook de Ip67 onder water certifiering opgemerkt, echter geen afdoend antwoord op gekregen. Alleen "u hoeft zich geen zorgen te maken, USB poort is vervangen onder garantie" So What????
op 23-03-2024 03:17 PM
er is inderdaad iets grondig mis met deze poort bij Samsung
op 26-03-2024 10:56 AM
Hallo @roodkapje2016,
Bedankt voor jouw bericht. De melding kan komen door o.a. vuil in jouw oplaadpoort. Niet alle vuil kan je makkelijk met de blote oog zien. Zie o.a. link voor het schoonmaken instructies hiervan. Laat weten of je hierna de melding niet meer krijgt.
Met groet,
Ajay
op 26-03-2024 01:46 PM
Naar een Samsung service punt gegaan, begonnen ook eerst over vuil. Uiteindelijk de connector vervangen in garantie en begonnen over vocht. Ik zei , welk vocht? En os trouwens UP 67?
op 26-03-2024 02:28 PM
Het is mooi om te lezen dat het is opgelost erikca,
Het is dus binnen garantie hersteld? Wellicht was de sensor dan defect geraakt door iets anders. Over de IP 67 certificaat, door (kleine) gebruikersschade aan het toestel kan er vocht inkomen. Laat weten wanneer je informatie nodig hebt.
Met groet,
Ajay
op 26-03-2024 08:19 PM
Kun je zo naar een servicepunt gaan om te vragen? Zowel de telefoon van mijn dochter als die van mij geven steeds meldingen met vocht. Ik wordt er gek van. Maar de klantenservice zegt, ja maar fouten door vocht worden niet kostenloos hersteld. Drama, wordt er gek van. Haal die functie gewoon uit de telefoon. Eerst al de a52, nu dus nieuwe gekocht en a54 ook. Waardeloos!
27-03-2024 05:24 AM - bewerkt 27-03-2024 06:51 AM
In garantie MOETEN ze dit kostenloos herstellen. Ligt niet aan vocht (IP67???) maar aan hun waardeloze connectors.