op 29-02-2024 07:45 PM
Ik heb een Samsung a54. Deze is in november gekocht. Krijg nu steeds de melding controleer de oplader/usb poort. Er zit vocht of vreemd materiaal in je oplaad/usb poort. Controleer voordat je gaat opladen. Heel vreemd, want zat gewoon op de bank te appen met een vriendin. Het toestel is niet in aanraking geweest met wat dan ook. Mijn dochter had dit ook met de a52. Met als gevolg dat die niet eens meer opgeladen kon worden. Ik zit hier niet op te wachten. Heb de melding deze maand nu 6 keer gehad. Wat nu te doen? Sowieso is het wel apart gezien het feit dat het toestel een certificering heeft dat het tot 30 minuten tot 1 meter onder water kan. Heb ook al gelezen en gehoord dat de klantenservice slecht is althans dinafix. En Hollandse nieuwe zegt jammer dan is waterschade. Maar het toestel is niet eens in aanraking geweest met water.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-03-2024 10:31 AM
Hallo @roodkapje2016,
Wanneer je na het schoonmaken van de oplaadpoort nog steeds dezelfde melding krijgt kan je inderdaad naar een servicepunt gaan. Daar kan het door een monteur worden nagekeken. Het is afhankelijk wat de monteur constateert of het wel of niet binnen de garantie valt. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.
Met groet,
Ajay
op 03-04-2024 08:03 PM
op 03-04-2024 08:05 PM
op 05-04-2024 02:13 PM
Bedankt voor jouw reactie Members_RQhgoaU,
Het laten opsturen naar onze reparatiebedrijf zou dan ook kunnen. Zie onderstaande link voor het aanmelden.
Met groet,
Ajay
op 21-08-2024 12:08 PM
op 08-11-2024 04:33 PM
Ik heb dit 'probleem' ook, maar ben erachter gekomen dat dat optreedt als is ik bij het vasthouden van de telefoon het gaatje van de usb connector afsluit met een van mijn vingers (meestal mijn pink), m.n. als ik net mijn handen heb gewassen. Het lijkt mij dat in mijn geval de melding correct is, maar dat er geen probleem met de telefoon is. Zodra ik het gaatje vrijmaak en de melding verwijder komt deze niet terug.
Hoop dat mijn bericht je helpt.
op 11-11-2024 01:46 PM
Hallo @Members_f7PeJEW,
Bedankt voor het delen van jouw tip! Hopelijk kunnen Members op de Community hieraan wat aan hebben.
Met groet,
Ajay
op 19-11-2024 04:08 PM
Ik heb hetzelfde probleem met mijn A54. Toestel is nog geen 3 weken oud en er kan geen vuil of vocht in de usb poort zitten. Servicepunt is hier totaal niet in de buurt, en opsturen durf ik niet aan. Ik heb via whatsapp contact gehad met een medewerker van Samsung, maar als mijn batterij straks leeg is, kan ik helemaal niks meer. Echt waardeloos!
op 20-11-2024 10:09 AM
Service punt of opsturen zal toch de enigste oplossing zijn.
op 21-11-2024 11:20 AM
Hallo @Maaikewa,
Bedankt voor jouw bericht. Dat is inderdaad erg zuur om te lezen. Het is het beste dan toch dat een monteur er naar gaat kijken wanneer de issue er nog is na het schoonmaken van de poort. Zie de onderstaande links voor het aanmelden. Laat weten of het lukt.
Service Center: https://bit.ly/2CKz9mr
Ophaalservice: https://bit.ly/3J4HpwQ
Met groet,
Ajay