Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Krijgt de Samsung Galaxy a50 een Update/upgrade naar Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 19-08-2022 04:12 PM)
2124 Weergaven
Nina-m
Pioneer
Opties
Goedemiddag. 
Ik vraag me af of er ook nog een update of eventueel een upgrade komt voor de Samsung Galaxy a50? Het is een fijn toestel met een geheugen capaciteit van 128 gb dus zou het wenselijk zijn dat het er van komt, toch? 
Ik had een probleem gezien bij de #Galaxy a52, veelvuldig gebruik van internet. Ik had dat ook en heb, na contact gehad te hebben met Samsung hier over, een app van Vodafone verwijderd. Het bleek om een fake app te gaan. Waardoor er veel internet verbruikt werd. @Patrick
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dat is wel goed om te horen dat het om een fake app ging. Wel bizar als je erover nadenkt. Volgens mij krijgt de A50 2 jaar android upgrades en 3 jaar beveiligings updates. Dus dat zou betekenen dat Android 12 de laatste is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat goed om te lezen dat je weer bent online bent en je telefoon hebt laten repareren. Zodra er een update beschikbaar is krijg je hier ook een melding van en kan je deze via het menu van je telefoon ook installeren. Kijk dan ook regelmatig of er misschien al een update klaar staat 😇

Goed weekend en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dat is wel goed om te horen dat het om een fake app ging. Wel bizar als je erover nadenkt. Volgens mij krijgt de A50 2 jaar android upgrades en 3 jaar beveiligings updates. Dus dat zou betekenen dat Android 12 de laatste is.
Nina-m
Pioneer
Opties
Hè bah. Had graag een nieuwe upgrade gezien. Op sommige andere "oudere,, apparaten kwam er wel een nieuwe upgrade. Jammer hoor. 128gb. Ik heb best wel wat problemen gehad met deze phone. Gelukkig is het meeste opgelost. Maar ik ga binnenkort met de phone naar een winkel om de resterende problemen op te lossen. Fijn weekend gewenst en bedankt voor de reactie. Ook @OnnoJ
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kan er altijd de laatste Android op laten zetten of zelf erop zetten. Maar dit is wel via een derde partij dan.
Nina-m
Pioneer
Opties
Hoi. Dus als ik het goed begrijp is er wel een mogelijkheid maar dan niet via de reguliere weg? Hm.. mss dat ik dat dan ga proberen... En is dat dan 12?
0 Likes
Nina-m
Pioneer
Opties
Ps, ik ben nu pas weer online omdat de batterij aan het opzetten was. Via de reguliere weg er een nieuwe in laten zetten.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat goed om te lezen dat je weer bent online bent en je telefoon hebt laten repareren. Zodra er een update beschikbaar is krijg je hier ook een melding van en kan je deze via het menu van je telefoon ook installeren. Kijk dan ook regelmatig of er misschien al een update klaar staat 😇

Goed weekend en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Nina-m
Pioneer
Opties
De update van juli is binnen gekomen. Begin oktober stond het erbij. Na de update kreeg ik een bericht van Google dat mijn account was geverifieerd en dat ik mijn wachtwoord kon veranderen. Dat heb ik gelijk gedaan. Kwam daar erachter dat ik op 2 extra apparaten was aangemeld. Een samsung tablet èn op een andere Samsung telefoon. Gelijk uitgelogd daar èn een melding gemaakt bij Google. Het is toch van de gekke dat er van buitenaf ingelogd kon worden met (bij mij onbekende) apparaten? De laatste keer dat ik was ingelogd was in juni 2021. Dat was dus de reden dat deze telefoon zo raar deed. Ik heb besloten om deze telefoon weg te doen. Wel jammer want de camera was goed. En opzich de telefoon ook.
0 Likes
Nina-m
Pioneer
Opties
Wel jammer hoor. Was opzich een fijn toestel om mee te werken. O.a fotograveren was fijn.
0 Likes