Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan opgenomen camera beelden niet afspelen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2023 10:31 AM)
802 Weergaven
Den bere
First Poster
Opties

Hallo allemaal, 

Mijn probleem uitgelegd:

Ik heb filmpjes opgenomen met mijn camera, vind deze automatisch terug in mijn Galerij. 

Ik wenste wat geheugen vrij te maken door foto's en video's te verplaatsen naar mijn geheugenkaart in men gsm, is gelukt

Maar kan de video's niet meer afspelen en men foto's ook niet meer (zie foto's in bijlage) hoe kan ik dit herstellen???

Alle jullie hulp is welkom 🙏

Screenshot_20230315_172906_Gallery.jpg

  

Screenshot_20230315_172747_My Files.jpg

0 Likes
4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Den bere, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je intussen nog gelukt om de video en afbelding weer te geven op je telefoon? Zie je de afbeeldingen en video's wel in de Galerij-app staan? Kan je de afbeeldingen en video's wel openen op een computer?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_w21oq9p
First Poster
Opties

Ervaar het zelfde probleem op dit moment heb de camera instellingen al gereset maar het probleem is niet opgelost.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_w21oq9p, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het typenummer van jouw telefoon? En is deze verder up-2-date? Worden de video's op geslagen op het geheugen van je telefoon of maak je gebruik van een SD-kaart? Welke melding krijg je te zien wanneer je een video afspeelt?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
SpanishJack
First Poster
Opties
Als je rechtstreeks naar het mapje gaat waar de video is opgeslagen kun je dan wel afspelen?