op 15-03-2023 10:31 AM
Hallo allemaal,
Mijn probleem uitgelegd:
Ik heb filmpjes opgenomen met mijn camera, vind deze automatisch terug in mijn Galerij.
Ik wenste wat geheugen vrij te maken door foto's en video's te verplaatsen naar mijn geheugenkaart in men gsm, is gelukt
Maar kan de video's niet meer afspelen en men foto's ook niet meer (zie foto's in bijlage) hoe kan ik dit herstellen???
Alle jullie hulp is welkom 🙏
op 16-03-2023 01:03 PM
Hi @Den bere, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je intussen nog gelukt om de video en afbelding weer te geven op je telefoon? Zie je de afbeeldingen en video's wel in de Galerij-app staan? Kan je de afbeeldingen en video's wel openen op een computer?
Groeten,
Martijn
op 17-11-2023 10:33 PM
Ervaar het zelfde probleem op dit moment heb de camera instellingen al gereset maar het probleem is niet opgelost.
20-11-2023 11:29 AM - bewerkt 24-11-2023 08:33 AM
Hi @Members_w21oq9p, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het typenummer van jouw telefoon? En is deze verder up-2-date? Worden de video's op geslagen op het geheugen van je telefoon of maak je gebruik van een SD-kaart? Welke melding krijg je te zien wanneer je een video afspeelt?
Groeten,
Martijn
op 10-06-2024 08:20 AM