Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Is mijn batterij normaal?

(Onderwerp aangemaakt op: 21-05-2023 01:49 PM)
267 Weergaven
Djörn
Student
Opties
Hallo allemaal, ik ben een Samsung A54 5G-gebruiker. Ik heb deze telefoon pas ongeveer 2 weken, maar de batterijstatus is na 3 dagen gebruik een beetje verslechterd. Hierdoor neemt de capaciteit van de batterij snel af. Daarna heb ik 3 tot 4 keer geprobeerd de fabrieksinstellingen te herstellen. Op dat moment voelde ik mijn batterij warm worden. Zal het daarna een slecht effect hebben op mijn batterij? Wat moet ik doen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Djörn
Student
Opties
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag en nu begrijp ik het. Ik heb geprobeerd mijn apparaat te diagnosticeren en alles lijkt normaal te zijn en soepel te werken.☺️

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Djörn, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt met de tips van @Jimboo84? Het is ook verder normaal dat wanneer je telefoon met een zware toepassing bezig is deze wat warm kan worden 😇  

Heb je misschien een nieuwe app geïnstalleerd? Als je gaat naar Instellingen > Batterij en Apparaat-onderhoud > Batterij, staan hier dan ook apps tussen die opvallen vanwege het verbruik?

Nadat je je telefoon hebt teruggezet naar de fabrieksinstellingen zal de slimme batterij ook je gebruikerspatronen opnieuw moeten gaan leren kennen. 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Djörn
Student
Opties
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag en nu begrijp ik het. Ik heb geprobeerd mijn apparaat te diagnosticeren en alles lijkt normaal te zijn en soepel te werken.☺️
Claude35
Explorer
Opties
Heb je toevallig ook een Samsung Galaxy watch en de app Galaxy Wearable op het toestel staan ?
0 Likes