Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

iron source geselecteerde apps

(Onderwerp aangemaakt op: 10-10-2023 10:14 AM)
3473 Weergaven
Barbara1703
Pioneer
Opties
Na de update fie ik zaterdag deed krijg ik dyeedz ern melding van iron source mwt de vraag ik geselecteerde apps wil upgraden het gaat om oa candycrush. . Het blijft maar komen boven in de balk als melding. Hie krijg ik dit weg?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Barbara1703
Pioneer
Opties
Hoi
Ik wilde een screenshot maken en plots kreeg ik nig eens de vraag of ik de apps wilde instaleren. Toen ik hierop nee zei was de melding en hetvtiverstafje bovenin weg. Ik heb nu opnieuw opgestart en het kwam niet terug.
ik hoop dat het zo blijft.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Barbara1703 , je kunt de app verwijderen dan krijg je geen melding meer. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Barbara1703
Pioneer
Opties
het is een melding bovenin mijn scherm , een toverstokje
en daar staat;; Haal het maximale uit je apparaatjes de speciaal geselecteerde apps die het meest geschikt zijn voor de nieuwe functies......accepteerd de voorwaarden van iron source.
Ik krijg de melding niet weg .
0 Likes
Barbara1703
Pioneer
Opties
ik heb deze apps niet en ik wil ze ook niet
0 Likes
Barbara1703
Pioneer
Opties
gaat dus om die melding
0 Likes
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Hallo, dat toverstokje heb ik ook een aantal keer gezien naar ik meen is die ineens als bij een toverslag verdwenen, dit een ong. Twee weken geleden, of het moet iets van doen hebben dat ik andere sim èn sd kaart heb ongebracht, lijkt me niet, maar was daarna foetsie ??

Mvg Marco

Nb Google kon poker niet daarover Vinden miss Heb jij onlangs het simlade niet goed aangedrukt ? Bij mijn lijkt het er wel op suc7
0 Likes
Barbara1703
Pioneer
Opties
nee komt me niet bekend voor. Hoop nu maar dat het vanzelf verdwijnt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Barbara1703, goedemorgen.

Om welke app gaat het precies? En is jouw telefoon verder up-2-date? Kan je anders een schermafdruk maken met deze melding?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Barbara1703
Pioneer
Opties
Hoi
Ik wilde een screenshot maken en plots kreeg ik nig eens de vraag of ik de apps wilde instaleren. Toen ik hierop nee zei was de melding en hetvtiverstafje bovenin weg. Ik heb nu opnieuw opgestart en het kwam niet terug.
ik hoop dat het zo blijft.