Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Interface anders na update

(Onderwerp aangemaakt op: 03-04-2021 07:08 AM)
1548 Weergaven
Vlinder
Pioneer
Opties

Hallo , na dat ik gisteren op mijn Samsung A71 de update heb gedaan is er veel veranderd . Mijn 😡 deze dus zijn allemaal donker en nergens te vinden hoe ik dit kan veranderen?! Ook de kleuren van pagina's krijg ik niet helemaal zoals voorheen? Vanalles al zitten proberen,achtergronden of eender veranderen helpt niet . Wie weet raad 🙏

63 Antwoorden
Vlinder
Pioneer
Opties
ook niet 😁
0 Likes
Bartu
Student
Opties
Gebruik eens de google keyboard, het noemt gboard op de playstore. Ik gebruik het altijd want het is slim, gemakkelijk en heeft veel. En je kan de kleuren gemakkelijk bewerken en nog veel meer bewerken zodat het perfect voor u is.
Vlinder
Pioneer
Opties
ga ik proberen . dankjewel. het rare is , foto's, afbeeldingen emoticons zijn aan de rode kant , dus dat probleem krijg ik niet weg na de update van vrijdag.
Vlinder
Pioneer
Opties
zie nu jou reactie pas . bij mijn zijn de gezichtjes donker rood . zoals de foto maar jullie zien ze normaal . heel raar ,getest met iemand langs mij ,hetzelfde met foto's
0 Likes
Bartu
Student
Opties
Als het werkt, dan kan je ook na de volgende update terug gaan naar de normale samsung keyboard. Want dan zijn de problemen vast gefixt.
Vlinder
Pioneer
Opties
Mijn gezichtjes blijven donker 😔 , het toetsenbord ziet er goed uit
0 Likes
Vlinder
Pioneer
Opties
eindelijk gevonden , na 3 dagen zoeken 🤭😅😤 het mannetje🙏 rechtsonder toegankelijkheid was de boosdoener 😱 iedereen heel fel bedankt 😘🥳

Screenshot_20210404-145635_Accessibility.jpg

0 Likes
najoangel
Helping Hand
Opties
Bravo
Se7n
Hotshot
Opties
Dus je kleurcorrectie stond aan. Vreemd, want dat is helemaal niet standaard.
Vlinder
Pioneer
Opties
🙏🙏🙏
0 Likes