Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Instellen auto sleep/wake functie A54

(Onderwerp aangemaakt op: 30-08-2023 03:56 PM)
5591 Weergaven
Ruud8
Explorer
Opties
Hallo,
Ik heb een samsung A54 5g gekocht met een originele A54 samsung smart view wallet case. Waar precies kan ik op de mobiel instellen dat beeldscherm aan en uit gaat bij openen en sluiten van het hoesje?
Alvast dank
0 Likes
15 Antwoorden
warcabiarzchińczyka
First Poster
Opties
Ik had vroeger hetzelfde met mijn a41, je moet de always on display functie aanzetten
0 Likes
Ruud8
Explorer
Opties
Staat gewoon aan
0 Likes
Ruud8
Explorer
Opties
Zowel coverscherm als accessoires kan ik niet vinden bij instellingen
0 Likes
Ruud8
Explorer
Opties
Helaas Onno J. werkt niet, geen coverscherm bij instellingen. Het vreemde is dat het coverscherm 4 weken prima heeft gewerkt( mobiel 4 wkn oud) maar sinds vanmorgen werkt het niet meer. Nu zegt de Samsung helpdesk dat ik maar makkelijk even terug moet zetten naar fabrieksinstellingen en div. Back ups maken. Net of iedereen hier zomaar verstand van heeft.....buiten al het werk wat ik al heb gehad met apps instellingen enz. Ik kan onderhand beter bij mijn oude A52 blijven😬
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer de cover niet herkend wordt door je telefoon kan het ook zijn dat de cover defect is. Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ruud8
Explorer
Opties
Dag Martijn,
Ook in veilige modus geen resultaat. Volgens jouw collega kan de instelling van COVERSCHERM zomaar uit het menu verdwenen zijn met een update. Stuur mij dan aub een update zodat ik deze menu optie weer heb
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Sorry maar dat kan niet, zowel geen update pushen als dat een update deze optie verwijderd. Waar heb je de cover gekocht? Je hebt immers ook hier 2 jaar garantie op zitten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ruud8
Explorer
Opties
Bij Gsm punt, maar ik blijf erbij dat als de cover 4 weken prima werkt na aanschaf dat het daar niet aan ligt. Hoe kan de optie coverscherm zomaar uit mijn instellingenmenu verdwijnen? Ligt dan toch niet aan de cover zelf?
0 Likes
Ruud8
Explorer
Opties
Of begrijp ik het verkeerd en verschijnt de optie coverscherm pas in het mobielmenu zodra de cover er omheen zit?
0 Likes