Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kan ik one ui 7 beta downloaden

(Onderwerp aangemaakt op: 30-07-2024 10:02 AM)
2869 Weergaven
Jesper1124
First Poster
Opties
Help me
0 Likes
Spring naar oplossing
18 Antwoorden
Opties
Vraag me af of je wel gelezen hebt en of je überhaupt snapt wat je aan het doen ben ? Ik heb geen hulp nodig en ga ook geen contact zoeken,
Geef alleen aan wat er aan de hand is en mijn mening, veder heb ik zeker geen hulp nodig.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht OfficialHannibal,

Jouw mening is er belangrijk, door mijn bovenste uitleg is jouw mening intern bij ons bekend. Hoe meer klanten dit ter sprake brengen, hoe groter de kans dat intern het onderwerp ter sprake kan komen voor onze interne Benelux afdeling. Je kan mij altijd weer gerust een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
iGadgetman
Pathfinder
Opties

Ik kan zelf wel een weloverwogen besluit nemen om deel te nemen aan een beta. Ook ik ben van mening dat iedereen gewoon hier toegang voor zou moeten krijgen. Niet een select groepje/regio. Meer deelnemers is sneller bugs/features vinden en oplossen. Helaas zien we met het uitstel van OneUI7 nu de gevolgen.

Daarnaast zou je dingen moeten scheiden. Je zou ze allemaal los moeten kunnen updaten.

Android versie, 15/16/17/18

Maandelijkse security patches

Google Apps

OneUI, 7/8/9/10

Samsung Apps, Goodlock

Play Store Apps, wat je apps ook zijn.

--- iGadgetman

Trollen rapporteer ik.
0 Likes
colin0516
First Poster
Opties
How do i get one ui 7 beta?
0 Likes
iGadgetman
Pathfinder
Opties

Niet. Nederland niet van belang. Volgende maand komt OneUI7 uit.

Geduld is de enige optie😀

--- iGadgetman

Trollen rapporteer ik.
0 Likes
Androidone
First Poster
Opties
Ik zou ook graag een beta testen. Ik wil die gaan gebruiken om met de pc een app van de telefoon te gebruiken voor op de bouw. Als dat met ui 7 nog kan, besluit ik om S25 ultra's aan te gaan schaffen. Maar nog een maand wachten gaat hem niet worden. Ik moet ën oplossing voor april .
0 Likes
iGadgetman
Pathfinder
Opties

Maar zoals het er nu naar uitziet kun je pas vanaf 10 april van OneUI7 genieten op een S24. Niet echt een telefoon om op de bouw te gebruiken lijkt me. Maar geduld is een schone zaak @Androidone.

--- iGadgetman

Trollen rapporteer ik.
0 Likes
colin0516
First Poster
Opties
Ik vind dat echt jammer want ik heb die nieuwe dingen echt nodig 😔
0 Likes
iGadgetman
Pathfinder
Opties
Echt nodig? Meerdere? Kies een goedkopere. OneUI is een schil om Android. Liever Android 15 of zelfs 16 op mijn S24U. Ik zou graag alles van elkaar los zien. Android, OneUI. De Samsung apps, Google apps, security patches zijn dat al.
--- iGadgetman

Trollen rapporteer ik.
0 Likes