Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kan ik one ui 7 beta downloaden

(Onderwerp aangemaakt op: 30-07-2024 10:02 AM)
2750 Weergaven
Jesper1124
First Poster
Opties
Help me
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Er is geen beta programma in de Benelux. Dus je zult moeten wachten op de officiële versie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @OfficialHannibal,

Bedankt voor jouw bericht en feedback hierover. We danken zeer jouw enthousiasme en interesse om met onze Beta programma mee te doen. Wanneer je nog een Samsung toestel bezit kan je via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Jouw vraag en wens hiervoor is dan intern bij ons bekend. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. 

Je kan mij gerust weer een bericht sturen wanneer je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
18 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Er is geen beta programma in de Benelux. Dus je zult moeten wachten op de officiële versie.
Jesper1124
First Poster
Opties
Kan het niet op een andere manier zoals mijn telefoon Spaans maken ofzoiets
0 Likes
Matz23
Apprentice
Opties
Ben ook benieuwd, desnoods zet ik hem in het Engels.
0 Likes
Jesper1124
First Poster
Opties
Daarom
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
waarom zou je het willen? het voegt weinig toe. Je telefoon werkt nu stabiel.
Jesper1124
First Poster
Opties
Ik wil graag dingen testen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan zul je op eigen risico op het XDA forum moeten kijken. Goede kans dat je je telefoon bricked en voor wat? Beter gewoon de officiële release afwachten.
Opties
Snap best dat mensen hem willen hebben en testen, aangezien Nederland er nooit tussen staat en best asociaal hoe we er steeds niet bij zitten, snap ik best dat mensen willen weten hoe ze het alsnog kunnen doen, samsung zou juist blij moeten wezen dat men er nog moeite voor doen, ik zelf heb de moet opgegeven en ben over gestapt op de Google pixel en moet zeggen dat ik er super blij mee ben, geen spijt van gehad en de ui7 doet niet heel veel meer of beter dan pixel en of de iPhone, camera hebben ze niks aan gedaan, al is het nog de beta, geloof ik niet dat samsung überhaupt iets zal veranderen aan de camera zo als zoom stability kwaliteit en dat irritante over sharpen van foto's, daar in tegen is iphone gewoon samen met de Google pixel nog steeds de baas, en begrijp me niet verkeerd, heb de samsung s24 ultra nog steeds maar ben gewoon me enthousiasme voor samsung gewoon verloren, wij moeten als 1 van de grootste inkopers van Europa steeds maar wachten tot het einde en samsung is gewoon apart bezig, want waarom duidsland wel en Nederland niet ? Totale onzin als je het aan mij vraagt, want waarom zou je niet ook ons het geven en iedereen de keuze geven om het te proberen of op het oude ui blijft. Waarom krijgen we niet per land die keuze zelf.. ja sorry samsung copieerd zo veel van iphone met ui7 dat ik me ga afvragen of ze jaloers zijn op de iphone of gewoon zo graag de iphone willen zijn ? En kennen de die hard fans wel zeggen ja is niet zo dit dat, nou 100 streamers die bekend zijn in de scène zeggen precies het zelfde
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @OfficialHannibal,

Bedankt voor jouw bericht en feedback hierover. We danken zeer jouw enthousiasme en interesse om met onze Beta programma mee te doen. Wanneer je nog een Samsung toestel bezit kan je via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Jouw vraag en wens hiervoor is dan intern bij ons bekend. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. 

Je kan mij gerust weer een bericht sturen wanneer je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes