Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS niet stabiel

(Onderwerp aangemaakt op: 06-06-2023 09:58 PM)
713 Weergaven
Members_OKGJjtf
First Poster
Opties

Mijn Galaxy A54 5G raakt bij het wandelen/hiken steeds de GPS informatie kwijt. De app OSM And (wat op vorig toestel S9 jarenlang top heeft gewerkt) kan op deze wijze geen routes tonen of vastleggen.

Heb al vanalles gecheckt:

- batterij voor OSM And volledig beschikbaar;

- locatie nauwkeurigheid via Bluetooth en Wifi is geactiveerd;

- heb zelfs extra app GPS Status geïnstalleerd.

Alles zonder verbetering.

Adviezen zijn erg welkom!

0 Likes
7 Antwoorden
Alcatella
Journeyman
Opties
Onlangs ben ik ook gaan fietsen met Osmand Pro (laatste versie) aan en stopte de navigatie steeds. Het begon wel maar daarna hoorde ik ook geen aanwijzingen meer. Jouw probleem lijkt er ook wel een beetje op. Navigatie met Google maps gaat wel? Je kunt het beste via het Osmand support team dit aangeven waar je tegen aan loopt. Logbestanden natuurlijk meesturen. Ik gebruik Osmand sinds 2015 en het forum is deskundig en behulpzaam.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_OKGJjtf, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Hoe zijn de bevindingen in de Samsung Health-app? Wanneer je dit alleen ervaart met een app van een andere partij, kan je hier het beste contact over opnemen met de app ontwikkelaar in kwestie 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartinvR
Journeyman
Opties
Hallo.
Mijn A54 heeft ook een gps probleem. Bij gebruik van google maps wijst ie soms volslagen de andere kant op als ik wandel. Dus 180 graden verkeerd....
Ook de hoogte indicatie werkt niet in samsung health. Mijn vorige A52, A50 en de daarvoorgaande S10e hadden wel hoogte indicatie.
(En deze foons hadden een perfecte gps).
Ik heb alle locatie instellingen nagekeken. Alles staat bij weten goed.
Wat is er aan de hand met mijn A54 5G 256GB?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MartinvR,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel ook helemaal up-to-date en had je het al een keer opnieuw opgestart? 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
MartinvR
Journeyman
Opties
Zeker Ajay.
Alle updates worden trouw geïnstalleerd. Opnieuw starten doe ik ook regelmatig. Ik heb Android 14 en One UI 6.0
Die gps fout heb ik al sinds ik deze A54 foon heb
0 Likes
MartinvR
Journeyman
Opties
Zeker Ajay.
Alle updates worden trouw geïnstalleerd. Opnieuw opstarten doe ik ook regelmatig.
Ik heb nu android 14 en One UI 6.0 op mijn A54.
Die gps fout heb ik al sinds de aankoop van de A54 een jaar geleden.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie MartinvR,

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes