Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gezamenlijke agenda

(Onderwerp aangemaakt op: 04-08-2021 12:18 PM)
2900 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

crea-miranda
Student
Opties
Hoi,ik wil een gezamenlijke agenda met mijn man met de agenda die standaard op de telefoon zit.We hebben beide dezelfde telefoon a51,bij mij kan ik wel een agenda aanmaken en hem uitnodigen.Maar als hij dan de melding accept dan gebeurt er niks.Hij kan op zijn telefoon ook geen gedeelde agenda aanmaken of mijn account toevoegen om mij uit te nodigen.Je kunt erop tikken wat je wilt maar gebeurt niks zelfde bij gedeelde groepen.Heb in alle instellingen gekeken en alles staat hetzelfde als bij mijn telefoon.Dus waarom kan dat niet op zijn telefoon,wat zie ik over het hoofd??Enig idee waar ik nog meer in kan kijken ivm instellingen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @crea-miranda,

Mocht je er niet uitkomen, dan kun je een van mijn collega's op afstand laten meekijken, door middel van een Hulp op Afstand sessie.

Hier lees je hoe dat in z'n werk gaat: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat je weten hoe het is gegaan? 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik heb samen met mijn vrouw ook een gedeelde agenda, ik heb op haar toestel mijn gmail account toegevoegd en alleen de mail laten synchroniseren, verder helemaal niks. Werkt perfect!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
crea-miranda
Student
Opties
Dat is dus het probleem ik kan niks op zijn telefoon toevoegen of synchroniseren.Geen mail,account of telefoon nr.Op geen enkele manier krijg ik het voor elkaar om gezamenlijk te maken.Er staat bij hem ook geen familieagenda tussen bij mij wel.Heel apart
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Gewoon bij de instellingen > Accounts > Accounts beheren > Account toevoegen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @crea-miranda,

Mocht je er niet uitkomen, dan kun je een van mijn collega's op afstand laten meekijken, door middel van een Hulp op Afstand sessie.

Hier lees je hoe dat in z'n werk gaat: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat je weten hoe het is gegaan? 👍

rsz-846676