Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Afspraak in Agenda wissen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2024 05:45 PM)
217 Weergaven
SaskiaS-newbie
Journeyman
Opties
Ik heb een Samsung A23,  geüpdatet naar de mmeest recente versie. 

Ik gebruik de Samsung Agenda app met daaraan mijn google agenda account gekoppeld.

Sinds kort kan ik bij herhaalde afspraken niet meer kiezen voor "alleen deze afspraak wissen"
Hij kan ze alleen allemaal wissen

Iemand een idee waar dit aan ligt ?
0 Likes
8 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Is die afspraak gemaakt met google agenda misschien? Als dit zo is probeer het dan in google agenda te wissen.
0 Likes
SaskiaS-newbie
Journeyman
Opties
Alle afspraken worden ingevoerd in de Samsung Agenda
0 Likes
SaskiaS-newbie
Journeyman
Opties
Er valt me net iets op:
bij herhaalde afspraken die ik nu in de agenda in de Samsung App zet, kan ik niet kiezen voor 'alleen deze afspraak verwijderen'
Maar bij herhaalde afspraken die ik een paar maanden geleden op exact dezelfde manier in die agenda heb gezet kan ik dat wel.
Heel vreemd...en heel vervelend dat het niet meer kan
0 Likes
SaskiaS-newbie
Journeyman
Opties
Naar aanleiding van wat lamers1 schreef, toch maar eens in Google agenda gekeken via de webbrowser. Wat blijkt: synchronisatie tussen de Samsung Agenda App en de Agenda in mijn google account werkt niet meer !
Nieuwe afspraken of afsoraken die ik wijzig in de Samsung Agenda App worden niet opgeslagen in calendar.google.com

En afspraken die ik op calendar.google.com maak, komen niet in de Samsung Agenda App.

Ook handmatig op 'Agenda's nu Synchroniseren" drukken maakt geen enkel verschil

In mijn google account staat de connectie met Samsung Calendar nog gewoon zoals het hoort: Samsung Calendar mag alle agenda's weergeven, bewerken, delen en definitief verwijderen die ik met Google Agenda kan openen

Hoe krijg ik die synchronisatie nu weer terug ?
0 Likes
SaskiaS-newbie
Journeyman
Opties
Zoals gezegd: alle afspraken worden via de Samsung Agenda App op mijn google account gemaakt, zie bijlage.

Als ik kies voor mijn telefoon of mijn Samsung account is de agenda n de app helemaal leeg.

Volgens Samsung Agenda app staan ze dus ingevoerd op de google account, maar ze zijn niet te zien in de google account zelf1735027639709.jpg
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Kan je niet alles deleten en de afspraak opnieuw invoeren vanaf de dag die je wilt deleten en dan nogmaals proberen die afspraak te deleten kijken of je nu wel de optie krijgt.
0 Likes
SaskiaS-newbie
Journeyman
Opties
Wat kees59 oppert haalt helaas niets uit.

Het lijkt er op dat ik die optie alleen krijg voor afspraken die eerder gemaakt zijn toen de synchronisatie nog wel goed liep en de afspraken dus zowel in de Samsung Agenda App áls in calendar.google.com opgeslagen werden
0 Likes
SaskiaS-newbie
Journeyman
Opties
Nou waar het aan gelegen heeft snap ik nog steeds niet. Maar het is wel opgelost !

Ik ben aan het klooien gegaan met instellingen omdat ik er inmiddels achter was gekomen dat het iets met die synchronisatie met google te maken had.

Ik heb uitgevinkt dat ie naar de google agenda moest kijken (zie rode pijl in bijlage) en dat toen weer aangevinkt en nu synchroniseren de agenda's weer goed én heb ik bij herhaalde afspraken de keus weer terug om wijziging of verwijdering alleen voor deze afspraak te laten gelden.

Dus dank jullie voor het meedenken, dat heeft mij op de goede weg geholpen.

(En als iemand anders dit probleem heeft: Probeer mijn oplossing eens)
1735054432638.jpg
0 Likes