Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid valt weg

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2024 02:22 PM)
674 Weergaven
Moodboard23
First Poster
Opties

Sinds 1 januari lijkt de speaker van mijn telefoon problemen te hebben. Als mijn scherm open staat en er muziek afspeelt is er niets aan de hand, maar zodra ik mijn telefoon vergrendel of het scherm zelf zwart wordt valt het geluid direct weg. Soms hoor je het geluid helemaal niet en soms enorm in de verte als ik mijn telefoon tegen mijn oor houd. Soms hoor je de muziek een fractie van een seconde op de juiste volume maar dan valt het weer weg. Telefoon is up-to-date. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? 

#a54

0 Likes
6 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat klinkt niet heel erg aangenaam. Via welke app probeer je de muziek af te laten spelen?

Moodboard23
First Poster
Opties

Via Spotify, ik heb de app ook al verwijderd en opnieuw gedownload maar geen resultaat helaas.. 

0 Likes
Sella
Troubleshooter
Opties

Hi @Moodboard23, welkom op de Samsung Community!

Gebeurt dit ook wanneer je muziek afspeelt via een bluetooth apparaat, zoals een speaker of een paar oortjes bijvoorbeeld? 

Ik ben namelijk erg benieuwd of het aan de speaker van jouw Galaxy A54 ligt, of juist aan de software/Spotify app.

Ik hoor graag van je!

Groet,

Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Hey, al ik zelf een twee types voor de jouwe). (, A52 ). Bezit, zal het ongeveer zelfde zijn, ik ga naar Apps in intellingenmenu en herriner me dat ik een radio App bijna volle rechten moest geven anders dan ging de Phone ook op strandje WELTERUSTEN,, hoop dat je er wat aan hebt
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Spotify daar ook regelmatig de cache legen help vaak ook
0 Likes
Moodboard23
First Poster
Opties

Hi :smiling-face:

Als ik muziek afspeel via een bluetooth speaker of mijn draadloze oortjes heb ik er geen last van. 

0 Likes