14-09-2023 11:14 AM - bewerkt 14-09-2023 12:56 PM
Sinds een aantal weken gebeurt er iets vreemds binnen muziek-apps op mij Galaxy A51. Na de scherm time-out, zwart scherm, lijkt het geluid te stoppen van muziek apps als spotify, Galaxy music ed. Als je heel goed luistert komt er nog heel zacht geluid uit de bovenste speaker van de A51. Heel irritant. Leuk nummer luisteren, scherm gaat op zwart en muziek is weg (op een verwaarloosbaar bijna niet te horen geluid na uit de bovenste speaker). Mijn zoon en dochter hebben ander toestel uit de A-serie: geen probleem. Mijn vrouw heeft ook een A51: zelfde probleem als ik.
Heeft er iemand een oplossing?
#A51 #geluidsproblemen
op 15-09-2023 01:00 PM
Hi @Aritmos, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het toestel verder helemaal up-2-date? Maak je ook gebruik van een thema of launcher op de A51?
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
op 15-09-2023 02:20 PM
Hallo MartijnK,
Dank voor je antwoord. De software is up to date. Thema staat op standaard. Launchers nooit gebruikt. Probleem met de veilige modus is dat de muziek-apps zijn uitgeschakeld, en ik het dus niet kan testen. Is er een mogelijkheid om een app geforceerd toch te starten in veilige modus?
op 15-09-2023 02:24 PM