Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen WiFi en Bluetooth na update

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2023 11:00 AM)
783 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Nienked
First Poster
Opties
Wie kan mij helpen???
Ik kreeg een update op mijn telefoon (A51) en daarna doen de wifi en Bluetooth knop het niet. Ze gaan soort "vaag" aan en gelijk weer uit. De vorige keer, ongeveer een jaar geleden, had ik precies hetzelfde. Uiteindelijk is het me toen gelukt om het weer goed te krijgen maar geen idee meer hoe. 
Opnieuw opstarten en netwerk instellingen resetten heb ik al geprobeerd maar werkt niet...
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nienked, goedemorgen.

Het is misschien wat rigoureus maar wellicht dat een reset hier ook een verschil in kan maken. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Nienked, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zo te lezen heb je al het één en ander geprobeerd 👍 Via de Samsung Members-app kan je ook het één en ander testen. 

Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en start de testen voor Wi-Fi en Bluetooth.

Lukt het wel als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie voor Veilige Stand ziet. Tik nu op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Nienked
First Poster
Opties
Ha Martijn,

Hartelijk bedankt voor de tips maar helaas werken ze beiden niet. Toevallig nog andere ideeën?
Groeten, Nienke
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nienked, goedemorgen.

Het is misschien wat rigoureus maar wellicht dat een reset hier ook een verschil in kan maken. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

0 Likes